ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر می‌توانند لذت یک خرید خوب را دوبرابر کنند. سفرزون در این مقاله می‌خواهد ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر را به شما معرفی کند. در این مقاله همچنین به نکاتی درباره‌ی خرید در ازمیر اشاره می‌کنیم. به‌عنوان یک توریست، دانستن نکاتی برای خرید و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر، حتما به شما کمک می‌کند.

تجربه‌ی خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - خرید خوب در ازمیر

ازمیر شهر بازارهای رنگی و مراکز خرید

«ازمیر» شهر بازارهای رنگی و مراکز خرید است. در ازمیر هم مثل بیش‌تر نقاط ترکیه فروشگاه‌های زیادی پیدا می‌کنید. از مغازه‌های عتیقه‌فروشی تا بوتیک‌های شیک و از مراکز خرید بزرگ تا بازارهای تاریخی و محلی. خرید کردن در یک کشور تازه، برای توریست‌ها کار جذابی است. خیلی‌ها لذت خرید کردن را با خوردن یک وعده غذای خوشمزه مقایسه کرده‌اند. ترکیه در مسیر جاده‌ی ابریشم، مسیر محبوب بازرگانان بوده است. امروز هم مکان محبوب آن‌هایی‌ست که دنبال «خریددرمانی» هستند. در این مطلب مجله‌ی گردشگری سفرزون با ما به خریددرمانی بیایید!

بازارهای محلی ، جایی برای خرید یادگاری

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - خرید در ازمیر از بازارهای محلی

ازمیر و خرید سوغاتی از بازارهای محلی

برای بیش‌تر توریست‌ها، خرید سوغات از کشوری که به آن سفر کرده‌اند بسیار مهم است. می‌توانید به بازارها و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر بروید، در آن‌ها گشت بزنید و غرق در لذت خرید در کشوری جدید شوید. یادتان باشد ازمیر جای خوبی است برای برداشتن یادگاری برای کسانی که دوست‌شان دارید. فرصت سفر به ازمیر و خرید ارزان را از دست ندهید. 

بازار کوچک سوسیته

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - سوسیته بازار ازمیر

«سوسیته بازار» در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر

در شمال شهر بازار کوچک «سوسیته‌ی ازمیر (Societe Pazari)» قرار دارد. در این بازار کوچک و زیبا، قدم بزنید و از یک خرید ناب لذت ببرید. این‌جا جایی‌ست برای خرید لباس‌های محلی باکیفیت و صنایع دستی ترکیه. فرش‌های شرقی، دست‌بندهای دست‌ساز، کلاه‌های دست‌دوز و سوغاتی‌های بسیار دیگر که حسابی چمدان‌های شما را سرحال می‌کنند. بیش‌تر توریست‌ها این بازار را در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر نمی‌شناسند. این بازار خیلی شلوغ نیست و قیمت‌های مناسبی هم دارد.

«بازار روباز ازمیر» هم در میان توریست‌ها بسیار معروف است. در این بازار عتیقه‌های ادامه‌ی مطلب ....

برای خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر و رزرو خرید تور ازمیر به سایت سفرزون مراجعه کنید.