با وجود آن‌که تنها چند مرکز خرید بین‌­المللی در تفلیس وجود دارد، اما فضای شهری تفلیس فضایی پرجنب‌و‌جوش برای خرید است. از بازارهای مجلل و مغازه‌­های مُد محلی تا صنایع دستی دست­‌ساز، همراه با مارک­‌های لوکس و ارزان تفلیس همه‌چیز برای خرید در خود دارد. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون بهترین مراکز خرید پایتخت گرجستان را به شما معرفی می‌کند. با ما به مراکز خرید تفلیس بیایید تا در سفر به این شهر از خریدهای خارق‌العاده لذت ببرید.

مرکز خرید تفلیس، جایی برای خرید و سرگرمی

Tbilisi Mall یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تفلیس

Tbilisi Mall یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید تفلیس اولین مرکز خرید زیبایی بود که در خروجی غربی شهر افتتاح شد. این مرکز از طریق مینی­بوس­ قابل دسترسی است. مرکز خرید تفلیس که چهار طبقه دارد دارای بیش از ۱۳۰ فروشگاه از مارک‌­های معروف دنیاست. رستوران­، فروشگاه هایپرمارکت، کتابفروشی، دفاتر بانک، داروخانه، کافه و سینما از دیگر مکان‌های تفریحی مرکز خرید تفلیس است. سرزدن به این فروشگاه در میان مراکز خرید تفلیس می‌تواند هم تجربه‌ی خرید داشته باشد و هم تفریح و سرگرمی. رفتن به این فروشگاه را از دست ندهید.

در کنار خرید می‌توانید خود را سرگرم کنید و در فودکورت غذاهای مختلفی بخورید. همچنین می‌توانید کودکان خود را با پارک بازی سرگرم کنید. البته فروشگاه‌های اوت‌لت چندانی در این فروشگاه وجود ندارند اما می‌توانید همه‌ی برندها را در یک مکان پیدا کنید.

یکی دیگر از مرکز خرید تفلیس که بسیار بزرگ و زیباست، مرکز خرید «ایست پوینت» است. این فروشگاه در خروجی شرقی شهر قرار دارد. این مرکز خرید شکلی متفاوت از یک مرکز خرید سنتی ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.