یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان هم خستگی روز را به در کرد و هم حسابی دمای بدن را پایین آورد، آب تنی است. به لطف استخرهای متعددی که ساخته شده‌اند، شما می‌توانید هروقت هوس کردید به یکی از نزدیک‌ترین استخرهای نزدیک محل زندگیتان بروید و حسابی شنا کنید. برای کسانی‌که دوست دارند غیر از شنا کردن، هیجانِ بازی‌های آبی را نیز تجربه کنند،پارک‌های سرپوشیده آبی زیادی افتتاح شده است که با سرسره‌های مختلف و باز‌ی‌های دیگر، شما را به آرزویتان می‌رساند. در بین تمام پارک‌های آبی، دهکده آبی پارس شهرت زیادی پیدا کرده‌ است. با سفرزون همراه شوید تا بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه را بهتر بشناسید.

دهکده آبی پارس ، تفریح و هیجان در فضایی کاملا خانوادگی

پارک آبی دهکده آبی پارس ، سال ۸۹ در گرمدره تهران افتتاح شد. این پارک آبی، فضایی بزرگ برای آب بازی و تجربه هیجان واقعی در وسعت ۱۴ هزار متر مربع دارد که می‌تواند میزبان حدود دو هزار نفر بازدیدکننده باشد. در این پارک آبی مجهز، بیش از ۹ سرسره آبی وجود دارد. همچنین می‌توانید از استخر موج، رودخانه وحشی، حمام ترکی، استخر، جکوزی و ماساژ لذت ببرید.

فضاسازی داخل دهکده آبی پارس بسیار زیبا و مبتکرانه است. برخی از بخش‌های آن می‌توانند فضای ساحلی جزیره کیش را برای بازدیدکنندگان تداعی کنند. همچنین جالب است بدانید که تکنولوژی مورد استفاده در تجهیزات دهکده آبی پارس ، آخرین تکنولوژی روز دنیا در این زمینه است. به همین دلیل با استاندارد‌های روز اروپایی برابری می‌کند و لازم نیست که نگران حفظ سلامت خود و خانوادتان باشید.

همچنین یکی از نکات منحصر به فرد دهکده آبی پارس ، استفاده از آبی با املاح معدنی است. آب مورد استفاده در تجهیزات دهکده آبی پارس ، املاحی مشابه آب معدنی دارد و می‌‌تواند تا حدودی جنبه درمانی نیز داشته باشد. در ضمن یکی از نکات بسیار ممتاز در مورد دهکده آبی پارس ، داشتن سالن‌های مجزا برای استفاده هم‌زمان خانم‌ها و آقایان است. یعنی می‌توانید به صورت خانوادگی به این مجموعه مراجعه کرده و هر یک از اعضا، در بخش مجزای خود تفریح داشته باشند.

تفریح ، هیجان، آب بازی و شنا در دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس را می‌توان تلفیقی از شهر بازی و استخر دانست. تفریحات مختلفی در این مجموعه انتظار شما را می‌کشند. در ضمن هر گروه سنی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از وسایل و تفریحات دهکده لذت ببرد. ۹ سرسره مختلف با ارتفاع‌های متنوع، هیجان زیادی را به بازدیدکنندگان انتقال می‌دهد.

اگر به دنبال تفریحی آرام‌تر می‌گردید، می‌توانید در رودخانه وحشی کمی شنا کنید یا کمی با استخر موج آرامش بگیرید. حتی می‌توانید از اسلحه‌های آب‌پاش حرفه‌ای استفاده کرده و به صورت گروهی بازی کنید. هر زمان هم که از این همه تفریح خسته شدید، می‌توانید کمی در استخر معمولی آرامش گرفته و یا به سراغ بوفه بروید. منوی بوفه دهکده آبی پارس بسیار تکمیل است و می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را میل بفرمایید. در ضمن اگر از نظر هزینه بیشتر مشکلی نداشته باشید، قادر هستید با خرید بلیت VIP، از امکانات بیشتری نیز بهره‌مند شوید. البته بدون استفاده از بلیت VIP باز هم می‌توانید از تفریحاتی همچون سقوط آزاد لوپدار و ساده، سیاه چال، سرسره یو، چاله فضایی و سرسره‌های پیچی استفاده و حسابی آدرنالین جذب کنید!

بلیت VIP دهکده آبی پارس چیست و چه مزایایی دارد؟

با کمی هزینه بیشتر و تهیه بلیت VIP، می‌توانید بیش از این هم تفریح کنید. بلیت VIP به شما این اجازه را می‌دهد تا از ورودی و خروجی متفاوت و همچنین رختکن مجزا استفاده نمایید. به این ترتیب از شلوغی به دور خواهید ماند. همچنین امکاناتی مثل استخر شیشه‌ای، تونل مه مخصوص، سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، حمام ترکی و اتاق ماساژ، تنها با بلیت VIP قابل استفاده هستند.

به این ترتیب اگر قصد دارید تا تفریح خود را به اوج برسانید، می‌توانید بلیت VIP تهیه نمایید. همچنین شما می‌توانید از اتاق برف نیز بهره ببرید که یکی از منحصر به فردترین امکانات VIP به شمار می‌آید.

امکانات موجود در دهکده آبی پارس

علاوه بر خدماتی که در اینجا خاطر نشان کردیم، امکانات دیگری نیز داخل مجموعه وجود دارند که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید:

  • مراکز خرید
  • وجود آژانس اتومبیل
  • فست فود
  • کافی شاپ
  • سفره خانه سنتی
  • قلعه وحشت
  • سینما شش بعدی
  • نقش حنا
  • فیش اسپا( ماساژ ماهی)
  • عکاسی ویژه آقایان

اطلاعات بازدید از دهکده آبی پارس

شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا به صورت اینترنتی، بلیت ورودی مجموعه دهکده آبی پارس را تهیه نمایید. بهای بلیت ورودی دهکده آبی پارس بر اساس قد و برنامه روزانه تعیین می‌شود. قیمت بلیت در روزهای تعطیل بیشتر از روزهای عادی‌ست. اما به طور معمول، برای افراد زیر قد ۱۱۰ سانتی متر، بهای ورودی ۱۴ هزار تومان و برای افرادی که قدی بیش از ۱۱۰ سانتی متر دارند، بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است. قیمت بلیت VIP نیز بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

سانس مجموعه نسبتا سانس آزاد است. در تمامی ایام هفته به غیر از جمعه‌ها، سانس از ساعت هشت صبح تا ۱۷ است. اما جمعه‌ها دهکده آبی پارس تا ۲۴ بامداد آماده خدمت رسانی به بازیدکنندگان عزیز خواهد بود.

چه قوانین و مقرراتی را باید در دهکده آبی پارس رعایت کنیم؟

بر اساس مقررات وضع شده از جانب مجموعه، ورود برخی افراد به دلیل حفظ سلامت خود و سایرین به مجموعه ممنوع است:

  • کسانی که بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند مجاز به ورود هستند اما نباید از سرسره‌ها استفاده نمایند.
  • کسانی که داروهای خواب‌آور مصرف کرده‌اند، مجاز به ورود نیستند.
  • مبتلایان به بیمار‌های عصبی و قلبی همانند صرع، سرگیجه و همچنین مبتلایان به بیماری‌های پوستی حتی تبخال، مجاز به ورود نیستند.
  • اگر به تازگی عمل جراحی داشته‌اید، مجاز به ورود نخواهید بود.
  • اگر دارای مشکلات استخوانی مثل ستوان فقرات، دیسک کمر یا گردن هستید، نباید وارد دهکده آبی پارس شوید.
  • بانوان باردار مجاز به ورود نیستند.
  • کسانی که از نظر جسمی یا ذهنی دچار کم توانی هستند، نباید وارد مجموعه شوند.
  • کودکان زیر سه سال و افرادی که کمتر از ۹۵ سانتی متر قد دارند، مجاز به ورود نیستند.
  • همچنین در هنگام ورود به مجموعه، دوربین، تلفن همراه، طلا و جواهر، هندزفری، انواع خوراکی، چاقو و یا هر گونه سلاح، همراه نداشته باشید تا اجازه ورود به شما داده شود.

دسترسی به دهکده آبی پارس

آدرس: کیلو متر ۲۳ اتوبان تهران-کرج، رو به روی ایستگاه مترو گرمدره، خروجی گرمدره، خیابان شهدا، دهکده آبی پارس

شماره تماس: ۳۶۱۱۶ – ۰۲۱

برای دسترسی به دهکده آبی پارس و خیابان شهدا، می‌توانید از طریق اتوبان تهران–کرج، جاده قدیم یا همان فتح و اتوبان خرازی اقدام کنید. اگر مسیر اتوبان را انتخاب می کنید، باید از خروجی گرمدره استفاده کنید. انتهای اتوبان همت شرق به غرب نیز منتهی به اتوبان خرازی می‌شود. ( لازم نیست تغییر مسیر داشته باشید). همینطور که ادامه دهید، به اتوبان تهران–کرج خواهید رسید. از آنجا هم باید وارد خروجی گرمدره شوید. اما اگر از جاده قدیم یا همان فتح استفاده می‌کنید، بعد از نفت پارس باید وارد اولین خروجی شده و داخل لاین کندرو شوید تا تابلوی خیابان شهدا را مشاهده کنید.

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد دهکده آبی پارس چیست؟ آیا تا به حال از این مجموعه بازدید کرده‌اید؟ به نظر شما چه نقاط ضعف و قوتی در مورد این استخر وجود دارد؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان هستیم!