مجله گردشگری

در این وبلاگ به معرفی جاذبه های گردشگری ایران و دنیا می پردازیم

۳۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی

اگر شکمو هستید و دوست دارید که در سفرهای خود انواع رستوران­‌ها را تجربه کنید، باتومی شهر آرزوهای شماست. رستوران های باتومی به راحتی امکان شکم‌گردی را برای شما فراهم می‌کند. رستوران­‌های بسیاری میان رستوران های باتومی وجود دارد که می­‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و گرسنگی خود را برطرف کنید.در این مطلب مجله گردشگری سفرزون تعدادی از بهترین رستوران های باتومی را به شما معرفی می­‌کند که در صورت تمایل می‌توانید لذت یک شکم گردی دلچسب را در هرکدام از آنها تجربه کنید.

گلدن پالاس رستورانی مدرن میان رستوران های باتومی

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۱

«گلدن پالاس» ، یک رستوران مدرن

وقتی اسم گلدن پالاس را به یک شهروند باتومی بگویید، حتما ظرافت و مدرن بودن به خاطرش می­‌آید. همه چیز در یکی از بهترین رستوران های باتومی مدرن است؛ از دکوراسیون آن گرفته، تا ظروف و سرویس دهی؛ اگر برای غذا خوردن تصمیم گرفتید به این مکان بروید مطمئن باشید با بهترین منوها از غذاهای گرجستانی، ترکیه‌­ای و غذاهای اروپایی رو به رو خواهید شد. در این رستوران هر غذا با نوشیدنی مناسب خود سرو می­‌شود.

در مارکوپولو سیگار کشیدن ممنوع!

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۲

رستوران هتل مارکوپولو، غذاهای خاص دارد

تجربه‌ی غذاخوردن در این رستوران با کمک دکوراسیون بسیار عالی و رمانتیک‌اش شما را به زمان زندگی مارکوپولو می‌برد. فضای این رستوران بسیار شبیه به فضای داخلی یک کشتی بزرگ است. این رستوران جذاب در میان رستوران های باتومی نه تنها فضایی منحصر به فرد دارد بلکه غذاهای آن هم از ویژگی­‌های خاصی برخوردار هستند و شما می‌­توانید غذاهای بسیار باکیفیتی را در این رستوران پیدا کنید. روش‌­های آشپزی در این رستوران بسیار خاص ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

جاهای دیدنی ازمیر ؛ ساحل‌ها و تفریح‌های شبانه

زمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است و توریست‌های زیادی هستند که دوست دارند این شهر را ببینند. جاهای دیدنی ازمیر زیاد است و ترکیبی از ساحل‌ها، بناهای باستانی، شگفتی‌های طبیعی و تفریح‌های شبانه است. برای شناختن جاهای دیدنی ازمیر این مطلب را بخوانید. اگر هم دوست دارید به ترکیه و سواحل زیبای آن سفر کنید به سایت مجله ی گردشگری سفرزون مراجعه کنید.


جاهای دیدنی ازمیر ، هیراپولیس-پاموکاله

Hierapolis-Pamukkale مکانی باستانی در شهر ازمیر که توریست‌ها علاقه زیادی به آن دارند


بیش‌تر مردم و توریست‌ها این مکان را با نام «پاموکاله» می‌شناسند تا «هیراپولیس». هیراپولیس، اسم شهری قدیمی در کناره‌ی رود «لایکوس» است که به‌خاطر بهار زیبایش مشهور است. یکی از جاذبه‌های مهم این شهر وجود آب گرم کربنات‌دار میان آثار تمدن رومی به‌جای مانده از دوران باستان است که این مقصد را در لیست مهم‌ترین جاهای دیدنی ازمیر قرار می‌دهد.

بی‌نظیر است که در آب گرمی شنا کنید که املاحی به قدمت ۲۰۰ سال پیش از میلاد دارد. در سال‌های بسیار دور زمین‌لرزه‌ای شهر را ویران می‌کند و آن را به آب می‌ریزد.


افه‌سوس ، تاریخ فراموش شده رومیان

[caption id="attachment_4185" align="aligncenter" width="720"]Ephesus یک مکان باستانی برای ملاقات با زیبایی‌های 3 هزار ساله Ephesus یک مکان باستانی برای ملاقات با زیبایی‌های ۳ هزار ساله[/caption]

شهری باستانی از بقایای تمدن یونان که معماری فوق زیبا و بی‌نظیرش مسحورتان می‌کند. «افه‌سوس» به «افه‌زه» (Efeze) هم معروف است و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دوره‌ی روم بوده است. احتمالا این شهر دومین شهر بزرگ جهان در دوره‌ی خودش بوده است. در شرق مدیترانه، افه‌سوس بهترین بازمانده‌ی معابد باستان است که معبد «آرتمیس» را در خود جای داده است.

این معبد را جزو هفت شگفتی جهان باستان می‌دانند و بسیاری بر طبق کتاب مقدس افه‌سوس را خانه‌ی مریم، مادر حضرت عیسی مسیح می‌شمارند. این شهر باستانی چندین بخش متفاوت و بی‌نظیر دارد. کتابخانه «سلسوس»، «غار هفت‌خوابه‌ها»، «تئاتر»، «کلیسای مریم»، «خانه‌ی باکره»، «مسجد ایزابی»، «باسیلیکای سنت جان» و «معبد هادریان» از جمله این بخش‌ها هستند و ادامه ی مطلب .. 


برای خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر و یا تور ترکیه به سایت سفرزون مراجعه فرمایید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

جاهای دیدنی تفلیس

تفلیس بزرگ‌ترین شهر گرجستان است که دو طرف رودخانه‌ی «کورا» واقع شده و جمعیتش نزدیک ۱٫۵ میلیون نفر است. این شهر در قرن پنجم پایه‌گذاری و از آن زمان، نزدیک ۲۹ بار بازسازی شده، اما بخش‌های قدیمی شهر، با کوچه‌های باریک و ساختمان‌های کج و معوجش دست‌نخورده باقی‌مانده‌اند؛ این بخش‌ها از توریستی‌ترین جاهای دیدنی تفلیس به‌حساب می‌آیند. با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید تا جاهای دیدنی تفلیس را با هم ببینیم. 




قسمت جدیدتر پایتخت، با معماری مدرن، چهره‌ای تازه‌ به خود گرفته؛ البته هنوز مثل سایر پایتخت‌های بزرگ جهان، مراکز خرید بزرگ و مجللی ندارد، اما تفلیس شما را به گونه‌ای جذب می‌کند که هیچ پایتخت دیگری در جهان نمی‌تواند این‌گونه به وجدتان بیاورد. برای تجربه‌ی چند کار هیجان انگیز در تفلیس، با سفرزون همراه شوید.

۱- در محله‌های قدیمی گشت‌وگذار کنید.


قسمت قدیمی تفلیس در سال‌های اخیر بسیار تغییر کرده و از جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفلیس به‌حساب می‌آید. مغازه‌های هنر محلی و مسافرخانه‌های کوچک را پیدا کنید و در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی، بدون توجه به عقربه‌ی ساعت‌تان، گردش کنید و ادامه ی مطلب  

برای خرید بلیط هواپیما تهران تفلیس و رزرو تور تفلیس به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

مکان های دیدنی استانبول که روی نقشه باید ببینید

استانبول شهر فوق‌العاده‌ای‌ست. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به این شهر سفر کرده باشد و مجذوب آن نشده باشد. اما جذابیت سفر به استانبول فقط خود آن شهر نیست، بلکه یک از خصوصیات جالب توجه سفر به استانبول این است که به‌راحتی این امکان را دارید تا از شلوغی و همهمه‌ی شهر رها شوید و به دامان طبیعت اطرافش و آرامش پناه ببرید و مکان های دیدنی استانبول را ببینید. فقط کافی‌ست چند ساعت را در راه بگذرانید تا از قلب شلوغ شهر دور شده و با منظره‌ی کشاورزان در حال کار دل‌تان را آرام کنید.

شاید تعجب کنید اگر بدانید برخی از مهم‌ترین مساجد، بناهای بازمانده‌ی حکومت روم، میادین جنگ‌های و بازارهای مشهور خارج از شهر استانبول و بسیار نزدیک به آن قرار دارند. پس با سفرزون همراه باشید تا بتوانید یک برنامه‌ی سفر جذاب و متفاوت به استانبول داشته باشید و ۶تا از مکان‌های دیدنی استانبول روی نقشه را در مجله‌ گردشگری سفرزون ببینید.

تروی: سفر به افسانه اسب چوبی

اگر به استانبول می‌رود Troy را فراموش نکنید

اگر به استانبول می‌رود Troy را فراموش نکنید

حتما شما هم افسانه‌ی معروف هومر، که به نام همین شهر نام‌گذاری شده، را شنیده‌اید. هومر در شاهکارش ایلیاد داستان جنگ تروی را نقل می‌کند که در آن دشمنان برای نفوذ به دیوارهای نفوذ ناپذیر این شهر، اسب چوبی بزرگی را پشت درهای آن گذاشتند و خود در شکم آن پنهان شدند. با این ترفند تروی نفودناپذیر فتح شد.

شهر تروی از زمان تاسیسش، ۳ قرن قبل از میلاد مسیح، تا به‌حال چندین بار به‌طور کامل تخریب شده است، اما باز شهر جدیدی بر مخروبه‌هایش بنا شد. هنوز هم تحقیقات باستان‌شناسی در گوشه و کنار و اطراف این شهر با جدیت در حال انجام است. سفر به این شهر فرصت کم‌نظیری برای سفر به تاریخ و افسانه‌ها را به شما می‌دهد. این شهر هم یکی از مکان های دیدنی استانبول ( اطراف استانبول) است.

 ادیرنه: تاریخ جنگ و پزشکی و کشتی

Edirne نمایی از دوران جوانی امپراتوری عثمانی است

Edirne نمایی از دوران جوانی امپراتوری عثمانی است

ادیرنه نزدیک مرز یونان و بلغارستان واقع شده است. ادیرنه هم یک منطقه‌ی تاریخی و نظامی است و در طی قرن‌ها حدود شانزده جنگ مهم در این منطقه به وقوع پیوسته است. همچنین مسجد سلیمیه در این شهر واقع شده است. این مسجد بلندترین مناره را در کل ترکیه دارد. موزه‌ی پزشکی بایزید دوم، تاریخ پزشکی در ترکیه و همچنین ادامه‌ی مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و رزرو تور استانبول به سایت سفرزون مراجعه کنید.


۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر می‌توانند لذت یک خرید خوب را دوبرابر کنند. سفرزون در این مقاله می‌خواهد ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر را به شما معرفی کند. در این مقاله همچنین به نکاتی درباره‌ی خرید در ازمیر اشاره می‌کنیم. به‌عنوان یک توریست، دانستن نکاتی برای خرید و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر، حتما به شما کمک می‌کند.

تجربه‌ی خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - خرید خوب در ازمیر

ازمیر شهر بازارهای رنگی و مراکز خرید

«ازمیر» شهر بازارهای رنگی و مراکز خرید است. در ازمیر هم مثل بیش‌تر نقاط ترکیه فروشگاه‌های زیادی پیدا می‌کنید. از مغازه‌های عتیقه‌فروشی تا بوتیک‌های شیک و از مراکز خرید بزرگ تا بازارهای تاریخی و محلی. خرید کردن در یک کشور تازه، برای توریست‌ها کار جذابی است. خیلی‌ها لذت خرید کردن را با خوردن یک وعده غذای خوشمزه مقایسه کرده‌اند. ترکیه در مسیر جاده‌ی ابریشم، مسیر محبوب بازرگانان بوده است. امروز هم مکان محبوب آن‌هایی‌ست که دنبال «خریددرمانی» هستند. در این مطلب مجله‌ی گردشگری سفرزون با ما به خریددرمانی بیایید!

بازارهای محلی ، جایی برای خرید یادگاری

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - خرید در ازمیر از بازارهای محلی

ازمیر و خرید سوغاتی از بازارهای محلی

برای بیش‌تر توریست‌ها، خرید سوغات از کشوری که به آن سفر کرده‌اند بسیار مهم است. می‌توانید به بازارها و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر بروید، در آن‌ها گشت بزنید و غرق در لذت خرید در کشوری جدید شوید. یادتان باشد ازمیر جای خوبی است برای برداشتن یادگاری برای کسانی که دوست‌شان دارید. فرصت سفر به ازمیر و خرید ارزان را از دست ندهید. 

بازار کوچک سوسیته

ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر ، از بازارهای محلی تا اوت‌لت‌ها - سوسیته بازار ازمیر

«سوسیته بازار» در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر

در شمال شهر بازار کوچک «سوسیته‌ی ازمیر (Societe Pazari)» قرار دارد. در این بازار کوچک و زیبا، قدم بزنید و از یک خرید ناب لذت ببرید. این‌جا جایی‌ست برای خرید لباس‌های محلی باکیفیت و صنایع دستی ترکیه. فرش‌های شرقی، دست‌بندهای دست‌ساز، کلاه‌های دست‌دوز و سوغاتی‌های بسیار دیگر که حسابی چمدان‌های شما را سرحال می‌کنند. بیش‌تر توریست‌ها این بازار را در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر نمی‌شناسند. این بازار خیلی شلوغ نیست و قیمت‌های مناسبی هم دارد.

«بازار روباز ازمیر» هم در میان توریست‌ها بسیار معروف است. در این بازار عتیقه‌های ادامه‌ی مطلب ....

برای خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر و رزرو خرید تور ازمیر به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

قیمت غذا در دبی ، یک شکم‌گردی دلپذیر برای توریست‌ها

قیمت غذا در دبی از نکات مورد نیاز بسیاری از توریست‌هاست. دبی را باید سرزمین رستوران‌ها و کافه‌های لوکس نامید. شما هم از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنید در دبی هزینه‌ی غذا گران از آب درمی‌آید؟ مجله گردشگری سفرزون در این مقاله قیمت غذا در دبی را توضیح می‌دهد. مناسب با بودجه‌ی خودتان، می‌توانید غذای دلخواه‌تان را در سفر به دبی میل کنید. 



قیمت فست‌فود در دبی

قیمت غذا در دبی - کافه انتار ۱


فست‌فودها خوشمزه و ارزان هستند؛ غذاهایی که سریع آماده می­شوند. وقتی در دبی هستید حتما به فست فودهای محلی بروید. خوراکی­ها و نوشیدنی­های کافه «آنتار» در بین شهروندان دبی بسیار معروف است؛ چون هم خوشمزه است و هم ارزان! در کافه آنتار همبرگر فقط ۱۳ درهم یا ۴ دلار است. رپ‌های کافه آنتار را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ ساندویچی که لطافت نان آن شبیه به آب شدن پشمک در دهان است. سفر به دبی و لذت چشیدن طعم این غذا را از دست ندهید.


قیمت ساندویچ در دبی

قیمت غذا در دبی - شاورمای حسن مطر ۱


در دبی یک جور ساندویچ هم پیدا می‌شود که در میان بومی‌ها به ساندویچ «حسن مَطَر» معروف است. درون این ساندویچ، مرغ تند و سیب‌زمینی سرخ‌شده می‌گذارند. قیمت این ساندویچ خیلی ارزان است؛ فقط ۶ درهم یا ۲ دلار برای آن می‌پردازید. یک جور ساندویچ «شاورمای» سنتی هم وجود دارد که قیمت آن ۵ درهم یا ۱ دلار است. این ساندویچ ترکیبی است از فیله‌ی مرغ و یک نان سبک و ادامه مطلب .. 


برای خرید بلیط هواپیما و رزرو  تور دبی به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

راهنمای سفر به آلمان ، ویزا و هزینه های سفر

در تابستان مسافرت‌ها به مقصد اروپا بسیار جذاب و پر شمار است. یکی از کشورهای اروپایی وسوسه‌برانگیز و رویایی است، آلمان است. اغلب کسانی که آرزوی سفر به آلمان را در دل دارند، اطلاعات زیادی درباره‌ی اخذ ویزای آلمان ، هزینه‌های سفر به آلمان و به‌طور کلی راهنمای سفر به آلمان ندارند. برای همین در راهنمای سفر به آلمان سفرزون درباره‌ی ویزا و هزینه های سفر به این کشور خواهیم نوشت. اگر آلمان در لیست مسافرت‌های شما وجود دارد، این مطلب مجله گردشگری سفرزون را از دست ندهید.

راهنمای سفر به آلمان : اخذ ویزای آلمان

راهنمای سفر به آلمان | دفتر امور ایالتی و وزارت کشور آلمان در برلین

راهنمای سفر به آلمان | دفتر امور ایالتی و وزارت کشور آلمان در برلین

راهنمای سفر به آلمان را با اخذ ویزا شروع می‌کنیم. اگرچه این کار در سال‌های اخیر در ایران بسیار سخت شده، اما همیشه راه‌هایی وجود دارد که شما را به اهداف‌تان برساند، پس ناامید نباشید.

پر کردن فرم سفارت ، اولین قدم در مسیر سفر به آلمان

برای سفر به آلمان، و تمامی کشورهای عضو شنگن، حتما باید ویزای شنگن دریافت کنید. ویزای توریستی شنگن آلمان برای سفرهای توریستی کوتاه مدت و دیدار با خانواده و دوستان، همراه با دعوت‌نامه، است. اعتبار این ویزا به برنامه‌ی سفر شما و درخواستی که به سفارت می‌دهید و البته تائید و تصمیم سفارت آلمان بستگی دارد.

مانند هر کشور دیگری، اولین مرحله‌ی اخذ ویزای توریستی آلمان پر کردن فرم ویزاست. این فرم را می‌توانید از سایت سفارت به آدرسwww.tehran.diplo.de دانلود کنید یا مستقیم از سفارت تحویل بگیرید. آدرس و شماره تلفن سفارت آلمان در تهران: خیابان فردوسی، شماره ٣٢۴– ٣٢٠ و ٣٩٩٩١٢۶٠ـ٠٢١ است.

وقت سفارت آلمان ، یک دردسر واقعی

نمونه‌ای از پاسپورت شهروندان آلمان

نمونه‌ای از پاسپورت شهروندان آلمان

بعد از پر کردن فرم باید برای مصاحبه وقت بگیرید. در حال حاضر، سفارت آلمان فقط به‌صورت آنلاین وقت مصاحبه می‌دهد. متاسفانه، این روزها گرفتن وقت سفارت اصلا آسان نیست. به محض این‌که زمان‌های خالی روی سایت باز می‌شود در عرض کم‌تر از پنج دقیقه تمام آن‌ها رزرو می‌شود. حتی اگر خوش‌شانس باشید و موفق به دریافت وقت مصاحبه شوید، ممکن است زمان مصاحبه شما چند ماه بعد باشد، پس حتما این نکات را در برنامه‌ریزی سفر خود لحاظ کنید.

بعد از رزرو وقت مصاحبه، راس آن تاریخ و ساعت مشخص شده باید همراه با مدارک لازم در سفارت حضور داشته باشید. با توجه به ذکر مصیبتی که گفته شد، بهتر است مدارک شما کامل و بی‌نقص باشد. زیرا اگر در هنگام مصاحبه نقص مدارک داشته باشید، تمامی مراحل را مجددا باید طی کنید و دوباره چند ماه در انتظار بمانید.

متاسفانه، دریافت یا عدم دریافت ویزای آلمان یه هیچ عنوان تضمین شده نیست و کاملا به تصمیم سفارت مربوط است. این تصمیم بر اساس عواملی از جمله: کامل و بی‌نقص بودن مدارک تحویل شده، چگونگی مصاحبه‌ی حضوری و حتی شرایط سیاسی بین دو کشور بستگی دارد.

تهیه مدارک و مصاحبه؛ چه ببریم و چه بگوییم؟

در این بخش از راهنمای سفر به آلمان برای‌تان مدارکی که سفارت آلمان برای بررسی پرونده‌ی شما درخواست می‌کند، آورده‌ایم:

کپی شناسنامه:

اصل شناسنامه همراه با کپی از صفحه‌ی یک و دو.

گذرنامه:

اعتبار گذرنامه باید تا شش ماه بعد از خاتمه‌ی اعتبار ویزا باشد. کپی صفحات یک و دو گذرنامه و همچنین تمامی ویزاهای کشورهایی که به آن‌ها سفر کردید لازم است.

سه قطعه عکس شش در چهار:

این عکس‌ها باید در سه ماه گذشته گرفته شده باشند، رنگی با زمینه‌ی سفید و تمام رخ باشند و با ظاهر فعلی شما همخوانی داشته باشد. عکس شما بر روی صفحه‌ی ویزا در پاسپورت درج می‌شود.

مدارک کاری و شغلی:

اگر کارمند دولت هستید، ترجمه‌ی آخرین حکم کارگزینی لازم است. اگر کارمند بخش خصوصی هستید از شرکت خود یک گواهی رسمی اشتغال به کار به زبان انگلیسی یا آلمانی بگیرید. اگر صاحب شرکت هستید ترجمه‌ی رسمی شرکت، رزومه‌ی انگلیسی شرکت و دو سری کپی مدارک به فارسی لازم است. اگر دانشجو یا عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه‌ی مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران هامبورگ و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

مکان های دیدنی دبی ؛ شلوغ ترین جاذبه های گردشگری دبی

بعضی‌ها از شلوغی بدشان می‌آید، ولی تجربه ثابت کرده است که یک مکان دیدنی و جاذبه گردشگری شلوغ، همیشه چیزی برای گفتن دارد و وقتی که برایش صرف می‌کنید می‌ارزد. به‌علاوه منظور ما از شلوغی، تجمع آدم‌های زیاد نیست بلکه بیش‌ترین میزان رفت و آمد گردشگران به آن‌جا است. در این مقاله شلوغ ترین جاذبه های گردشگری دبی را باهم پیدا می‌کنیم و مکان های دیدنی دبی را تماشا می‌کنیم. با ما مجله ی گردشگری سفرزون همراه باشید تا مکان های دیدنی دبی با هم مرور کنیم. 

دبی مال ؛ هر چه خرید دارید انجام بدهید!

[caption id="attachment_7148" align="aligncenter" width="720"]Dubai Mall یکی از مکان های دیدنی دبی که نباید از دستش داد Dubai Mall یکی از مکان های دیدنی دبی که نباید از دستش داد[/caption]

یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی دبی، دبی مال (Dubai Mall) است. این‌جا در کنار بلندترین ساختمان جهان قرار دارد. دبی مال در سال ۲۰۱۵، بیش از ۸۰ میلیون بازدیدکننده داشته است! این به معنی آن است که به طور میانگین، روزانه،۲۲۰ هزار نفر به این مرکز تجاری پا گذاشته‌اند و برای هر یک از هزار و ۲۰۰ فروشگاه موجود در آن، ۱۸۳ مشتری وجود داشته است. یکی از نکات مثبت این مرکز تجاری، گردش هوا و خنک کننده‌ها هستند که برای یک شهر داغ و شلوغ، ضروری است و نمی‌گذارد هیچ‌جا برای شما غیر‌قابل تحمل باشد.


جزایر نخل ؛ جذاب، حتی برای آدم‌فضایی‌ها

[caption id="attachment_7149" align="aligncenter" width="720"]The Palm Islands جاذبه ای که باید از آسمان آن را ببینید The Palm Islands جاذبه ای که باید از آسمان آن را ببینید[/caption]

این‌جا یکی از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری دبی و البته کل جهان است. پیدا کردن آمار رسمی برای بازدیدکنندگان از جزایر نخل مشکل است. جزایر نخل دبی، جزایری مصنوعی و اعجاب‌انگیزند که از ساحل دبی جدا شده‌اند و شکلی شبیه نخل دارند و ادامه مطلب  ... 


برای خرید بلیط هواپیما و رزرو  تور دبی به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

سفر به گرجستان

سفر به گرجستان این روزها در میان ایرانی‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. کشورهای منطقه‌ی قفقاز از دیرباز مورد علاقه‌ی ایرانیان بوده است. گرجستان هم در میان این کشورها است. این کشور که میان روسیه و ترکیه قرار دارد، دارای جاذبه‌های فراوانی است. سفر به این کشور که مردمی مهربان و طبیعتی خیره‌کننده دارد، خاطره‌انگیز خواهد بود.

سفر به گرجستان (یک راهنما - قسمت اوّل)

گرجستان، کشور رنگ و فرهنگ

گرجستان، جایی در میان اروپا و آسیا، کشوری است که فرهنگ، محیط و معماری هر دو قاره، این دو را در این نقطه به هم متصل می‌کند. این کشور به‌خاطر طبیعت باشکوه و مکان‌هایی با معماری کُهن، بیش از تمام کشورهای حومه‌ی خود در اروپا و آسیا، ارزش سفرکردن دارد. در مجله گردشگری سفرزون، در مقاله‌ی زیر راهنمای کوچکی برای سفر به گرجستان برایتان آماده کردیم. شاید مقصد بعدی شما هم آن‌جا باشد.

همین حالا چمدان سفر به گرجستان را ببندید

به ویزای گرجستان نیازی ندارید

سفر به گرجستان (یک راهنما - قسمت اوّل)

برای سفر به گرجستان به ویزا نیازی ندارید

اگر می‌خواهید راهی تفلیس یا باتومی شوید به ویزای گرجستان نیازی نیست. برای سفر به گرجستان فقط باید پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار داشته باشید. چه از مرز زمینی بروید و چه از مرز هوایی، زمان ورود به گرجستان، پلیس این کشور گذرنامه‌ی شما را مهر خواهد کرد و با هربار ورود می‌توانید تا ۴۵ روز در گرجستان اقامت داشته باشید.

عدم نیاز به ویزای گرجستان، سفر به این کشور را آسان می‌کند. انتخاب نوع سفر به گرجستان ادامه‌ی مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول

بهترین هتل های باتومی برای یک سفر لذت بخش

در سفر به دومین شهر بزرگ گرجستان، این سوال برای‌تان پیش آمده که بهترین هتل های باتومی کدام‌ها هستند؟ بهترین هتل های باتومی را نمی‌شناسید؟ در این مطلب سفرزون به شما کمک می‌کنیم که ایده‌آل ترین مکان برای اقامت را پیدا کنید. باتومی، واقع در سواحل دریای سیاه، به‌تدریج در حال تبدیل‌شدن به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تابستانی است. میزبانی تعدادی فستیوال و رویداد فرهنگی، موجب‌شده که این شهر نه تنها توریست‌های منطقه قفقاز را به سوی خود جلب کند، بلکه مقصد تعداد رو‌به‌افزایشی از اروپاییان و پرواز های ارزان‌قیمت، در همسایگی کوتایسی باشد.

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۱

سفر به ساحل دریای سیاه | یک اقامت رویایی

همچنین باتومی شهری است که به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن است، حتی سریع‌تر از تفلیس و یکی از جاذبه‌های این شهر ترکیب یک‌پارچه‌ی سنت و مدرنیته است. در مرکز‌ شهر تعدادی ساختمان و عمارت، متعلق به سده‌های ۱۸ و ۱۹ دیده می‌شود در‌حالی‌که کناره های ساحل، آسمان‌خراش‌های مدرنی سر‌به‌فلک کشیده اند و مجسمه‌های پست‌مدرنی همچون، مجسمه‌ی علی و نینو، توجه مردم سراسر جهان را جلب می‌کند.

برای آن‌که برنامه‌ریزی سفرتان به این ساحل دریای سیاه آسان‌تر شود در این مطلب سفرزون به معرفی بهترین هتل های باتومی خواهیم پرداخت.

هتل ویندهام باتومی ، شیک و زیبا

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۲

حمام ویندهام ، مجهز به حمام ترکی و جکوزی و اتاق ماساژ

هتل ویندهام باتومی در میان بهترین هتل‌های باتومی قرار دارد، ۸ دقیقه پیاده‌روی شما را به ساحل می‌رساند و با میدان بسیار زیبای اروپا تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد. جدای از استخر و سالن زیبایی تمام‌مجهز ، دیگر نکته‌ی جالب در ارتباط با این هتل، کازینوی داخلی آن است. حمام ترکیه‌ای و جکوزی و همین‌طور اتاق‌های ماساژ، آرایش و زیبایی در هتل های باتومی ادامه‌ی مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفرزون تراول