هرکس که سفری چندروزه داشته، خوب می‌داند در روزهای دور از خانه، شیک‌پوشی می‌تواند به چه چالش طاقت‌فرسایی تبدیل شود! همراه‌بردن کلی لباس، هم ممکن نیست و هم مسائل و دردسرهای خاص خودش را دارد. جالب است بدانید برای یک سفر ۵ روزه به چیزی بیش‌تر از ۵ تی‌شرت، ۲ شلوار، یک کفش راحتی (یا صندل) و یک کفش رسمی نیاز نخواهید داشت. با هم در این مطلب مجله سفرزون، هنر صرفه‌جویی لباس در سفر را بررسی می‌کنیم تا با کم‌ترین حجم لباس، در طول سفر، ظاهری زیبا و تیپی تحسین‌برانگیز داشته باشید.

جادادن لباس‌ها و وسیله‌های شخصی در یک چمدان، راهی هوشمندانه، سریع و ارزان برای مسافرت است. این‌طوری دیگر نه‌تنها متحمل هزینه‌های مضاعف مثل اضافه‌بار نمی‌شوید، بلکه در فرودگاه هم کارتان سریع‌تر راه می‌افتد و مجبور نیستید در صف کنترل بار معطل شوید. در ضمن مسافران حرفه‌ای به‌جای تاکردن، لباس‌شان را لوله می‌کنند تا جای کم‌تری بگیرد و کم‌تر چین و چروک بردارد.

یادتان باشد، چه مسافر تازه‌کار باشید و چه مسافر کارکشته، رساندن لباس‌های سفر به کم‌ترین تعداد ممکن، توانایی‌ای‌ست که برای داشتن یک مسافرت لذتبخش باید کسب کنید ادامه‌ مطلب...

خرید بلیط هواپیما ارزان