مشهد را با حرم امام رضا (ع) می‌شناسند، غافل از این‌که مشهد صاحب بعضی از بکرترین ییلاق‌های ایران است. در این مطلب مجله‌ی سفرزون، با همدیگر سفری ۴ روزه به ییلاق‌های مشهد را شروع می‌کنیم و بهترین غذاهای شهر را می‌چشیم. 

قیمت هتل‌های مشهد از حدود شبی ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. «هتل درویش»، «الماس» ۱ و ۲، «قصر طلایی» و «اترک» از هتل‌های ۴ و ۵ ستاره‌‌ی مشهد هستند که از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، اتاق یک تخته اجاره می‌دهند. بیش‌تر این هتل‌ها در خیابان اصلی شهر، یعنی «امام رضا» (ع)، قرار دارند و در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر قرار گرفته‌اند. با توجه به شلوغی مشهد در تعطیلات بهار و تابستان و دردسرهایی که برای اقامت و زیارت حرم در مشهد وجود دارد، پیشنهاد ما رزرو هتلی دورتر از مرکز شهر است. برای رزرو هتل‎های ایرانی و خارجی به سایت سفرزون مراجعه کنید.

روز اول سفر به ییلاق‌های مشهد

طبیعی‌ست که روز اول کمی خسته باشید؛ بنابراین، امروز ۲ تفرجگاه نزدیک به شهر را به‌تان پیشنهاد می‌کنیم. دیدن «پارک‌‌ طبیعی هفت حوض» و سفر به سد «طرق» زمان کم‌تری می‌خواهد و روزتان را حسابی هیجان‌انگیز می‌کند. پس پیش به‌سوی دیدن ۲ تا از بهترین ییلاق‌های مشهد! ادامه‌ی مطلب...

بلیط هواپیما مشهد