در سفر به دومین شهر بزرگ گرجستان، این سوال برای‌تان پیش آمده که بهترین هتل های باتومی کدام‌ها هستند؟ بهترین هتل های باتومی را نمی‌شناسید؟ در این مطلب سفرزون به شما کمک می‌کنیم که ایده‌آل ترین مکان برای اقامت را پیدا کنید. باتومی، واقع در سواحل دریای سیاه، به‌تدریج در حال تبدیل‌شدن به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تابستانی است. میزبانی تعدادی فستیوال و رویداد فرهنگی، موجب‌شده که این شهر نه تنها توریست‌های منطقه قفقاز را به سوی خود جلب کند، بلکه مقصد تعداد رو‌به‌افزایشی از اروپاییان و پرواز های ارزان‌قیمت، در همسایگی کوتایسی باشد.

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۱

سفر به ساحل دریای سیاه | یک اقامت رویایی

همچنین باتومی شهری است که به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن است، حتی سریع‌تر از تفلیس و یکی از جاذبه‌های این شهر ترکیب یک‌پارچه‌ی سنت و مدرنیته است. در مرکز‌ شهر تعدادی ساختمان و عمارت، متعلق به سده‌های ۱۸ و ۱۹ دیده می‌شود در‌حالی‌که کناره های ساحل، آسمان‌خراش‌های مدرنی سر‌به‌فلک کشیده اند و مجسمه‌های پست‌مدرنی همچون، مجسمه‌ی علی و نینو، توجه مردم سراسر جهان را جلب می‌کند.

برای آن‌که برنامه‌ریزی سفرتان به این ساحل دریای سیاه آسان‌تر شود در این مطلب سفرزون به معرفی بهترین هتل های باتومی خواهیم پرداخت.

هتل ویندهام باتومی ، شیک و زیبا

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۲

حمام ویندهام ، مجهز به حمام ترکی و جکوزی و اتاق ماساژ

هتل ویندهام باتومی در میان بهترین هتل‌های باتومی قرار دارد، ۸ دقیقه پیاده‌روی شما را به ساحل می‌رساند و با میدان بسیار زیبای اروپا تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد. جدای از استخر و سالن زیبایی تمام‌مجهز ، دیگر نکته‌ی جالب در ارتباط با این هتل، کازینوی داخلی آن است. حمام ترکیه‌ای و جکوزی و همین‌طور اتاق‌های ماساژ، آرایش و زیبایی در هتل های باتومی ادامه‌ی مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.