اگر شکمو هستید و دوست دارید که در سفرهای خود انواع رستوران­‌ها را تجربه کنید، باتومی شهر آرزوهای شماست. رستوران های باتومی به راحتی امکان شکم‌گردی را برای شما فراهم می‌کند. رستوران­‌های بسیاری میان رستوران های باتومی وجود دارد که می­‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و گرسنگی خود را برطرف کنید.در این مطلب مجله گردشگری سفرزون تعدادی از بهترین رستوران های باتومی را به شما معرفی می­‌کند که در صورت تمایل می‌توانید لذت یک شکم گردی دلچسب را در هرکدام از آنها تجربه کنید.

گلدن پالاس رستورانی مدرن میان رستوران های باتومی

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۱

«گلدن پالاس» ، یک رستوران مدرن

وقتی اسم گلدن پالاس را به یک شهروند باتومی بگویید، حتما ظرافت و مدرن بودن به خاطرش می­‌آید. همه چیز در یکی از بهترین رستوران های باتومی مدرن است؛ از دکوراسیون آن گرفته، تا ظروف و سرویس دهی؛ اگر برای غذا خوردن تصمیم گرفتید به این مکان بروید مطمئن باشید با بهترین منوها از غذاهای گرجستانی، ترکیه‌­ای و غذاهای اروپایی رو به رو خواهید شد. در این رستوران هر غذا با نوشیدنی مناسب خود سرو می­‌شود.

در مارکوپولو سیگار کشیدن ممنوع!

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۲

رستوران هتل مارکوپولو، غذاهای خاص دارد

تجربه‌ی غذاخوردن در این رستوران با کمک دکوراسیون بسیار عالی و رمانتیک‌اش شما را به زمان زندگی مارکوپولو می‌برد. فضای این رستوران بسیار شبیه به فضای داخلی یک کشتی بزرگ است. این رستوران جذاب در میان رستوران های باتومی نه تنها فضایی منحصر به فرد دارد بلکه غذاهای آن هم از ویژگی­‌های خاصی برخوردار هستند و شما می‌­توانید غذاهای بسیار باکیفیتی را در این رستوران پیدا کنید. روش‌­های آشپزی در این رستوران بسیار خاص ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.