قیمت غذا در دبی از نکات مورد نیاز بسیاری از توریست‌هاست. دبی را باید سرزمین رستوران‌ها و کافه‌های لوکس نامید. شما هم از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنید در دبی هزینه‌ی غذا گران از آب درمی‌آید؟ مجله گردشگری سفرزون در این مقاله قیمت غذا در دبی را توضیح می‌دهد. مناسب با بودجه‌ی خودتان، می‌توانید غذای دلخواه‌تان را در سفر به دبی میل کنید. 



قیمت فست‌فود در دبی

قیمت غذا در دبی - کافه انتار ۱


فست‌فودها خوشمزه و ارزان هستند؛ غذاهایی که سریع آماده می­شوند. وقتی در دبی هستید حتما به فست فودهای محلی بروید. خوراکی­ها و نوشیدنی­های کافه «آنتار» در بین شهروندان دبی بسیار معروف است؛ چون هم خوشمزه است و هم ارزان! در کافه آنتار همبرگر فقط ۱۳ درهم یا ۴ دلار است. رپ‌های کافه آنتار را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ ساندویچی که لطافت نان آن شبیه به آب شدن پشمک در دهان است. سفر به دبی و لذت چشیدن طعم این غذا را از دست ندهید.


قیمت ساندویچ در دبی

قیمت غذا در دبی - شاورمای حسن مطر ۱


در دبی یک جور ساندویچ هم پیدا می‌شود که در میان بومی‌ها به ساندویچ «حسن مَطَر» معروف است. درون این ساندویچ، مرغ تند و سیب‌زمینی سرخ‌شده می‌گذارند. قیمت این ساندویچ خیلی ارزان است؛ فقط ۶ درهم یا ۲ دلار برای آن می‌پردازید. یک جور ساندویچ «شاورمای» سنتی هم وجود دارد که قیمت آن ۵ درهم یا ۱ دلار است. این ساندویچ ترکیبی است از فیله‌ی مرغ و یک نان سبک و ادامه مطلب .. 


برای خرید بلیط هواپیما و رزرو  تور دبی به سایت سفرزون مراجعه کنید.