در میان ۱۷ هزار جزیره‌ی اندونزی، جاهای دیدنی بالی، از دیدنی‌ترین‌ها هستند. بالی شاید معروف‌ترین و اصلی‌ترین مکان در بهشت استوایی باشد. باید گفت که به غیر از جاهایی که شاید در اثر تبلیغات زیاد، دیگر جذابیت و خاص بودن خود را از دست داده‌است، جاهای دیدنی زیادی هم هستند که هنوز هم بکر هستند. بالی به جزیره‌ی خدایان معروف است. در هر گوشه و کنارش معابدی متاثر از آیین هندو پیدا خواهید کرد، و شاید هر روز بتوانید یکی از جاهای دیدنی بالی را کشف کنید.

همان‌طور که با فرهنگ و با مردم بالی آشنا می‌شوید، فراموش نکنید به‌عنوان یک توریست به موج‌سواری در آب‌های شفاف و زیبای اطراف جزیره و صخره‌های مرجانی -یکی از حساس‌ترین نشان‌های حیات در کره‌ زمین- بپردازید. بالارفتن از یک آتش‌فشان تاریخی و درازکشیدن در ساحل، از دیگر کارهایی است که در بهشت بالی می‌توانید تجربه کنید. در ادامه‌ی این مطلب سفرزون به ۱۰ تا از جاذبه‌های مهم و جاهای دیدنی بالی که برای هر گردشگری جذاب است، خواهیم پرداخت با مجله‌ گردشگری سفرزون همراه باشید.

کوه باتور ، از دراماتیک‌ترین جاهای دیدنی بالی

Mount Batur کوهستانی سبز در دل جزیره‌ی بالی اندونزی

Mount Batur کوهستانی سبز در دل جزیره‌ی بالی اندونزی

با اینکه این‌جا بلندترین نقطه در بالی نیست، اما کوه باتور (Mount Batur) یکی از دراماتیک‌ترین منظره‌های جزیره را دارد. این کوه در شمال‌شرقی بالی قرار دارد و با ارتفاع ۱۷۱۷ متری یک آتشفشان نیمه فعال است که ۴ دهانه دارد. یک دریاچه در محدوده‌ی کوه هست و چند دهکده هم در اطراف آن هستند. بالارفتن از باتور، برای دیدن طلوع آفتاب، که برای همه جذاب است،خیلی سخت نیست.

بالارفتن از این کوه برای هرکسی با بدن آماده آسان است و دو ساعت بیش‌تر طول نمی‌کشد. گردشگران به کوه باتور می‌آیند تا یکی دیگر از معابد ۹گانه هندویی بالی را نیز ببینند. معبد معبد پورا ادمه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران بالی و رزرو تور بالی به سایت سفرزون مراجعه کنید.