هوای گرم مترادف است با آب تنی کردن. اصلا به تابستان که نزدیک می‌شویم، ناخوداگاه می‌رویم سر کمد لباس‌ها، مایو و وسائل شنا را در می‌آوریم می‌گذاریم جلوی‌مان. توی گرمای تابستان شوق لم دادن کنار دریا و تنی به آب زدن آدم را راحت نمی‌گذارد. به همین دلیل، شهرهای کنار دریا و کشورهایی که ساحل‌های زیبا دارند، یکی از پر طرفدارترین مقاصد توریستیِ این فصل هستند. در این مطلب سفرزون نگاهی می‌اندازیم به بهترین سواحل یونان تا اگر قصد سفر به یونان را دارید، بتوانیم به شما کمک کنیم.

یکی از این کشورهای تابستانی بسیار جذاب هم یونان است. بهترین سواحل یونان به قدری زیاد و مشهورند که شاید نیازی به معرفی نداشته باشند، اما شاید ساحل‌های زیبای یونان کمتر بین مسافران ایرانی شناخته شده باشند. پس در سفرزون تصمیم گرفتیم برای مسافرانی که در تدارک سفر به یونان و دیدن بهترین سواحل یونان هستند، ده ساحل جذاب یونان را هم معرفی کنیم، تا بعد از گشت و گذار در تاریخ، کمی هم در آرامش دریا قیلوله کنند. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

پلاتیس جیالوس ، بهشتی در میان بهترین سواحل یونان

Platys Gialos Beach in Mykonos یکی از بهترین سواحل یونان

Platys Gialos Beach in Mykonos یکی از بهترین سواحل یونان

سطح وسیعی از شن‌های طلایی که تا افق پیش چشم شما گشوده شده است و در انتها به آسمان آبی گره می‌خورد، ویژگی منحصر بفرد ساحل پلاتیس جبالوس است. این ساحل میان جوان‌ها بسیار پرطرفدار است. نکته‌‌ی خیلی جذاب اینکه در سواحل خصوصی این منطقه این است که می‌توانید در باغ‌های میوه‌ی ساحلی لم دهید.

شنا در آبی‌ترین آب‌ها در ساحل آلوفونیسی در چانیا

Elafonisi Beach in Chania ساحل طلایی یونان

Elafonisi Beach in Chania ساحل طلایی یونان

شن‌های طلایی، صدف‌های صورتی و آب مواج سبز-آبی ساحل آلوفونیسی را به یک از رنگارنگ‌ترین سواحل یونان تبدیل کرده است. نکته‌ی خیلی جذاب در باره‌ی این ساحل این است که بر خلاف زیبایی چشم‌گیر ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.