مالزی مقصدی شگفت‌انگیز برای مسافرت است. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون یک راهنمای سفر به مالزی و برنامه‌ی پنج روزه‌ی سفر به این کشور را برای‌تان آماده کرده‌ایم. کوالالامپور (a.k.a. KL) بزرگ‌ترین و در‌عین‌حال پیشرفته‌ترین شهر مالزی محسوب می شود. این شهر مرکز تجاری مالزی است و مسافران این شهر فرصت‌های فراوانی برای تجربه‌ی این شهر دارند. شهری که نگاهش به آینده است و تکنولوژی اهمیت بسیار زیادی برای آن دارد.

گردش در زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا

برج های آسمان خراش، حمل و نقل عمومی عالی، و جاده‌های با کیفیت همراه با مکان‌های توریستی همه و همه باعث می‌شوند که اقامتی به‌یادماندنی را در کوالالامپور داشته باشید. در راهنمای سفر به مالزی باید به این موضوع اشاره کنیم که سفر به کوالالامپور ، آرزوی عاشقان خرید کردن نیز هست. فروشگاه‌های شبانه شهر شما را دیوانه‌ی خود خواهد کرد. به خاطر سپردن مکان‌های فراوان موجود برای بازدید معمولا برای مسافران بسیار دشوار است. بازدید از جاهای دیدنی و جاذبه های مالزی در مدت زمان کوتاه، معمولا مسافران را با دشواری روبرو می‌کند. برای حل این مشکل لازم است راهنمای سفر به مالزی داشته باشید. من برای حل این معضل برای‌تان سفر به راهنمای سفر به مالزی آماده کرده‌ایم. مالزی و جزایر لنکاوی را در مدت ۵ روز می‌توانید ببینید.

در راهنمای سفر به مالزی یادتان باشد که یک پرواز ارزان قیمت را (خطوط هوایی تایگر، خطوط هوایی سریع ایندیا، خطوط هوایی آسیا، جت استار و…) به مقصد کوالالامپور و یا سنگاپور انتخاب کنید. از سنگاپور یک خط قطار مستقیم و شبانه به مقصد کوالالامپور وجود دارد. توصیه می‌کنیم که سفر خود را عصر شنبه آغاز نمایید و صبح یکشنبه به کوالالامپور برسید.

روز اول راهنمای سفر به مالزی : از آسمان‌خراش‌ها تا جنگل‌ها

Batu Caves غارهایی که باید به کشفش بروید

Batu Caves غارهایی که باید به کشفش بروید

بهتر است که هتل خود را در نزدیکی برج کوالالامپور رزرو کنید، جایی که مرکز شهر محسوب می‌شود. روز اول سفر را از ساعت ۱۰ آغاز کنید. از محل رزرو هتل یا خارج از آن یک تاکسی کرایه کرده و مستقیما به مقصد غارهای باتو در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر و واقع در ارتفاع ۱۰۰ متری از سطح دریا حرکت کنید. در این‌جا ۳ غار اصلی و تعدادی غار کوچک واقع شده‌اند.

این نکته را در نظر داشته باشید که مسیر ورود به غارها نیاز به طی کردن ۲۷۲ پله دارد. اگر با افراد سالمند در حال سفر هستید، ببینید می‌توانید آن‌ها را همراه خود ببرید. در این ناحیه یک معبد هندوی زیبا قرار دارد و در صورتی که وقت داشتید از آن‌جا نیز دیدن کنید. راستی ایگوانا را فراموش نکنید و حتما یکی از آن ها را از نزدیک ببینید! از غارهای باتو به سمت مناطق مرتفع گنتینگ بروید که در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری از کوالالامپور و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما تهران کوآلالامپور و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.