در این مقاله‌ ۱۰تا از بهترین تفریحات مارماریس را برای‌تان جمع کرده‌ایم تا لذت ببرید و کارتان در سفر به این شهر آسان شود. مارماریس از آن جاهایی است که تمام تفریحات و زیبایی­‌های لازم از یک سفر را درون خود دارد؛ سواحل زیبا، امکان قایقرانی فوق‌­العاده، ورزش­‌های پرهیجان، رستوران­‌های بی‌نظیر، زندگی شبانه‌ی پرجنب‌و‌جوش همراه با باشگاه‌های شبانه‌ی فوق­‌العاده و آفتاب بی­‌نظیر مدیترانه که باعث جذب گردشگران بسیاری می­‌شود. فقط تعداد محدودی از شهرهای توریستی دنیا این زیبایی تاریخی را دارند. این شهر جاذبه­‌های دیدنی و تفریحات بسیاری برای انجام دادن در طول یک روز دارد. مجله گردشگری سفرزون در این مطلب به بهترین تفریحات مارماریس و ۱۰ کاری که باید در این شهر انجام داد اشاره می­‌کند.

از بهترین تفریحات مارماریس : تجربه‌ی یک روز بی­‌نظیر در سواحل 

گشت و گذار در ساحل مارماریس یکی از بهترین تفریحات مارماریس

گشت و گذار در ساحل مارماریس یکی از بهترین تفریحات مارماریس

مارماریس سواحل فوق‌­العاده زیبا و آب‌های تمیزی دارد که از مارماریس شروع می‌شوند و تا ایسملر ادامه دارند. ساحل تفریحی این شهر رستوران‌­ها، کافه‌­ها و کلاب­‌های بسیار خوبی دارد.

یک روز هیجان انگیز در پارک‌­آبی

پارک آبی مارماریس در این روزهای گرم سال از دست ندهید

پارک آبی مارماریس در این روزهای گرم سال از دست ندهید

تجربه‌ی حضور در پارک آبی مارماریس از جمله کارهای فوق­‌العاده‌­ای است که می­‌تواند هم برای بزرگسالان و هم کودکان هیجان‌انگیز باشد. در تعطیلات مردم می­‌توانند از نمایش فوق‌­العاده‌ی آبی و موج سواری ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.