شهر مارماریس که تاریخ سکونت در آن به ۶ قرن قبل از میلاد مسیح برمی­‌گردد از جمله شهرهای پربازدید کشور ترکیه است. این شهر به‌دلیل سواحل دریایی‌اش بسیار معروف است. اقامت در این شهر به علاقه‌ی شما بستگی دارد. این‌که دوست دارید در نزدیکی سواحل و مناطق توریستی باشید یا اقامت در حوالی بهترین مراکز خرید مارماریس را ترجیح می‌­دهید. برای سفر به مارماریس می‌­توانید به‌طور مستقیم بلیط هواپیما تهیه کنید. البته یک روش دیگر هم وجود دارد و آن‌هم این است که به ازمیر بروید، کمی آن‌جا بچرخید و بعد بلیط تهیه کنید و زمینی به شهر مارماریس بروید. مجله گردشگری سفرزون در این مطلب به سراغ بهترین مراکز خرید مارماریس و سوغاتی‌‌های آن رفته است. با ما همراه باشید و از سفر خود به مارماریس لذت ببرید.

گشت‌وگذار در بهترین مراکز خرید مارماریس

بازارها و مراکز خرید مارماریس

بازارها و مراکز خرید مارماریس

هنگام غروب آفتاب، پس از آن‌که از تماشای خورشید در کنار قایق‌های ساحل لدت بردید، در حالی‌که هیجان یک تعطیلات عالی پیش‌روی شماست، حتما به خرید و تهیه‌ی سوغاتی از فروشگاه‌ها و بازارهای پشت ساحل بروید. فضای شهری مارماریس شبیه به یک بازار بزرگ است؛ جزیره‌­ای که بدون شک یکی از تفریحات خوب رایج در آن خرید کردن است.

مارماریس به‌دلیل آب و هوای مدیترانه­‌ای زمستان­‌هایی معتدل دارد و امکان شنا در آب­‌های آن حتی در فصل سرد هم وجود دارد. در این جزیره می­‌توانید خریدهای بسیار خوبی بکنید؛ از صنایع­‌ دستی ترکیه از قبیل لوازم مسی و برنجی و  اشیایی از جنس عقیق گرفته تا لباس­‌ترکی، چرم، فرش، کفش، کیف و جواهرات. جزیره‌ی مارماریس به‌خاطر ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.