ارز مسافرتی از امروز (۱۸ شهریورماه) در شعب منتحب بانک ملی آغاز شد. در دوره جدید ارائه ارز مسافرتی هیچ مدرک جدیدی به مدارک پیشین درخواستی اضافه نشده است و این ارز با همان رویه‌ و مدارک گذشته به درخواست‌کنندگان داده می‌شود. ما اطلاعات کاملی از چگونگی و آدرس شعب منتخب ارائه دهنده‌ی ارز را در این‌جا برای‌تان آورده‌ایم. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

چند نکته در مورد دور جدید ارائه ارز مسافرتی حائز اهمیت است. اول این‌که ارز پرداخت شده از سوی بانک‌ها یورو است و دلار در حال حاضر در برنامه پرداختی بانک مرکزی جایی ندارد. دوم این‌که ارز مسافرتی تنها از طریق شعب منتخب بانک ملی پرداخت می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود. موضوع دیگر این است که ارز مسافرتی با قیمت ارز آزاد بازار پرداخت می‌شود که در ساعات اولیه امروز (۱۹ شهریور) معادل ۱۴ هزار تومان است و با کارمزد ۴ درصد معادل ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌شود.

در دوره جدید ارائه‌ی ارز مسافرتی تنها یورو پرداخت می‌شود

در دوره جدید ارائه‌ی ارز مسافرتی تنها یورو پرداخت می‌شود

در آخر هم باید گفت بر اساس مصوبه بانک مرکزی مسافرانی که قصد سفر به کشورهای همسایه را دارند ۵۰۰ یورو و کشورهای اروپایی ۱۰۰۰ یورو می‌توانند از بانک ملی دریافت کنند.

مدارک و شعب منتخب برای دریافت ارز مسافرتی

نحوه پرداخت ارز مسافرتی به شیوه‌ی گذشته و بعد از گیت فرودگاه است. به این ترتیب تنها نرخ ارز تغییر کرده و نه شرایط دریافت آن. شعب منتخب بانک ملی که ارز مسافرتی ارائه می‌دهند به شرح زیر است:

۱- شعبه بانک ملی میرداماد

استان تهران، تهران، منطقه ۳، میرداماد، پلاک ۱۸۴

۲- شعبه بانک ملی اسکان

ایران، تهران، خ ولیعصر، نبش خ میرداماد، ساختمان اسکان، طبقه همکف، پلاک ۱۳۵۵ ادامه مطلب...

برای اطلاع از آخرین اخبار گردشگری به سایت سفرزون مراجعه کنید.