جاهای دیدنی ارمنستان را می‌توان فقط به ایروان محدود کرد و در سفر به این کشور از این شهر زیبا کاملا لذت برد. بخش بزرگی از جاهای دیدنی ارمنستان ، در ایروان جمع شده است. ایروان خیلی نزدیک است. برای همین مقصد توریستی بسیاری از ایرانی‌ها به شمار می‌رود. هم می‌توان زمینی به ایروان رفت و هم هوایی. سفر به ارمنستان ویزا نمی‌خواهد و از همه مهم‌تر این‌که ارزان است. گذشته از این، انواع و اقسام تورها برای سفر به ارمنستان و لذت بردن از گشت‌وگذار شبانه در ایروان وجود دارد. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

گشت‌وگذار شبانه در ایروان

جاهای دیدنی ارمنستان ، گشت‌وگذار شبانه در ایروان ۳

تماشای ایروان در شب‌ها لذت کم‌نظیری دارد

حتی برای لذت بردن از جاهای دیدنی ارمنستان و گشت‌وگذار شبانه در ایروان می‌توانیم با وسیله‌ی شخصی برای یک تعطیلات سه روزه به آنجا برویم. سفر به ارمنستان و ایروان راحت و ارزان است. امکان تفریحات و گشت‌وگذار شبانه در ایروان بسیار متنوع و جذاب است. واقعا چه چیزی بهتر از این؟ در ایروان می‌توانید کارهایی را تجربه کنید که تا به حال فرصتش را نداشتید.

میدان جمهوری ، گردشگاهی کوچک برای شب‌گردی

جاهای دیدنی ارمنستان ، گشت‌وگذار شبانه در ایروان ۴

میدان جمهوری را در سفر به ایروان از دست ندهید

درست است که ایروان پایتخت یک کشور است، اما شهر بزرگی به حساب نمی‌آید. می‌توان گفت که خیلی از جاهای دیدنی ارمنستان، در ایروان جمع شده‌اند. گشت‌و‌گذار شبانه در ایروان، در میان توریست‌ها، تفریح محبوبی است. میدان جمهوری اصلی‌ترین میدان این شهر است که اگر یکی دو ساعت آنجا قدم بزنید، خیلی از چهره‌ها به نظرتان آشنا خواهند آمد. خودِ این میدان به تنهایی یکی از جاذبه‌های توریستی این شهر به حساب می‌آید. دور تا دور آن کافه و رستوران است، جاهای جذابی که می‌توانید ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.