«مارماریس» پر از جذابه‌های نو و تازه برای شماست. جاهای دیدنی مارماریس باعث شده تا این شهر بندری که در جنوب‌غربی ترکیه قرار دارد، هر سال میزبان جمعیت بزرگی از توریست‌ها باشد. هرچند در سال‌های اخیر تعداد گردشگران ایرانی عازم ترکیه افزایش داشته، اما متاسفانه مارماریس از مقاصد فراموش شده‌ی گردشگران ایرانی است. مارماریس قدمت طولانی دارد و گفته شده که بنای اولیه‌ی آن به قرن ششم قبل از میلاد بازمی‌گردد. سواحل زیبا، کوهستان‌های شگفت‌انگیز و انواع تورهای ورزشی از بهترین ویژگی‌های مارماریس است، علاوه بر این ویژگی‌ها مارماریس محلی برای تجمع کشتی‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی هم هست. با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید تا به جاهای دیدنی مارماریس سفر کنیم.

جاهای دیدنی مارماریس ، مسافت‌های کوتاه و در دسترسی آسان

مارماریس | سرزمین رویاییمارماریس | سرزمین رویایی

شاید یکی از ویژگی‌های مهم شهر مارماریس که آن را تا حدودی با شهرهای مهم دیگر ترکیه متمایز می‌کند این باشد که به سادگی می‌توانید در آن به رفت‌و‌آمد بپردازید. مسافت دورترین هتل از مرکزی‌ترین میدان شهر (میدان آتاتورک) تنها ۸ کیلومتر است و اکثر مراکز خرید مهم مارماریس در همین میدان واقع شده‌اند.

قلعه‌ی مارماریس

جاهای دیدنی مارماریس | قلعه‌ی مارماریسجاهای دیدنی مارماریس | قلعه‌ی مارماریس

شهر مارماریس به‌دلیل موقعیت جغرافیایی تحت سلطه‌ی حکومت‌های مختلفی بوده و این سبب شده که شما با جاذبه‌های ‌باستانی از دوره‌های مختلفی در این شهر مواجه باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قلعه‌ی «مارماریس» است که متعلق به دوره‌ی «ایونی» است و یک‌بار در دوره‌ی «اسکندر کبیر» و بار دیگر در ۱۵۲۲ هجری-قمری توسط «سلطان سلیمان» بازسازی و تعمیر شده است. از بالای این برج می‌توانید به مناظر زیبای مارماریس که چشم‌اندازی زیبا از کوهستان ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.