جاهای دیدنی کوش آداسی از بهترین‌هاست. این شهر یکی از مهم‌ترین بندرهای مسافرتی ترکیه و مدیترانه است. ساحل کوش آداسی زیانزد خاص و عام است و  دل هر توریستی را با خودش می‌برد. مخصوصا اگر تابستان باشد و دل‌تان یک آب‌تنی بخواهد. شهر بندری آن با آفتاب درخشان، دریای آبی و مراکز تفریحی بزرگ به یکی از مقصدهای مهم گردشگری ترکیه است. ما در مجله گردشگری سفرزون بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی را دور هم جمع کرده‌ایم و به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کدام جاهای دیدنی کوش آداسی را نباید از دست داد؟

کوش آداسی از مناطق گردشگری پرطرفدار ترکیه

کوش آداسی از مناطق گردشگری پرطرفدار ترکیه

کوتاه‌ترین پاسخ به این پرسش، همه‌ی جاهای دیدنی کوش آداسی‌ را نباید از دست داد. یکی از دلایل شهرت کوش‌ آداسی بازارهای ارزانش است. به‌علاوه، هتل‌های درجه‌یک در منطقه‌های ساحلی و چشم‌اندازی رو به بندر، دریا و ساحل‌های عالی از دیگر جاذبه‌های منحصربه‌فردش است.

در یک کلام کوش آداسی فقط یک منطقه‌ی ساحلی معمولی نیست، منطقه‌ی «آیدین» و کوش آداسی در کنار آثار تاریخی بزرگی همچون «پریه‌نه» (Priene) و جاذبه طبیعی مثل Dilek Peninsula قرار دارد که مقصدهای توریستی بسیار زیبا هستند. مناطقی که حتی آفتاب‌دوست‌ترین آفتاب‌گیرها را راضی می‌کند تا یک روز به ساحل نروند و به‌جای آن رهسپار دیگر جاهای دیدنی کوش آداسی بشوند.

جزیره‌ی کبوتر ، زیباترین ساحل کوش آداسی

بهترین ساحل کوش آداسی | Pigeon Island

بهترین ساحل کوش آداسی | Pigeon Island

کمی آن طرف‌تر از بندر کوش‌ آداسی، یک راه ۳۵۰ متری شما را به «جزیره‌ی کبوتر» می‌رساند. این جزیره متعلق به سده‌ی ۱۳ میلادی و امپراتوری بیزانس یا روم شرقی است و قسمتی از باروی بندری‌شان بوده است. این جزیره بعدها به خانه‌ی دزدان دریایی تبدیل و باروی خارجی جزیره در سده‌ی نوزدهم میلادی به آن اضافه شده ‌است. ساحل کوش آداسی در جزیره‌ی کوبرتر استثنایی است. حتی رنگ آب آن هم در نوع خود بی‌نظیر است. رنگ دریا در جزیره‌ی کبوتر میان آبی و سبز که در نوسان است و تنها با نگاه کردن به آن به رویاهای باورنکردنی می‌روید.

جزیره‌ی کبوتر مکانی بسیار مناسب ساحل کوش آداسی برای پیاده‌روی کنار دریاست و یک کافه‌ی دل‌انگیز در آن وجود دارد که لذت ماندن در این‌جا را دوچندان می‌کند. پیشنهادمان این‌ است که غروب خورشید را از جزیره‌ی ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.