مالزی هوایی گرمسیری دارد و سرسبزی و خرمی‌اش به‌قدری است که خاورمیانه کنار آن مثل صحرای «آتاکاما» به چشم می‌آید. به همین خاطر هم مردم بومی و هم خارجی‌ها به مناطق جنگلی و جزایر آن سفر می کنند تا شاهد زیبایی خیره‌کننده و چشم‌انداز‌های بی‌نظیرش باشند. این‌جا بهترین جاهای دیدنی مالزی برای طبیعت دوستان را روی نقشه به شما نشان می‌دهیم تا حتما به آن سربزیند، پس در ادامه با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

 پناهگاه کرم شب‌تاب کوالاسلانگور؛ ستاره‌هایی میان درختان

 

شب‌ها دنیای عجیب Kuala Selangor Fireflies Resort Park ظاهر می‌شود

شب‌ها دنیای عجیب Kuala Selangor Fireflies Resort Park ظاهر می‌شود

کرم های شب‌تاب معروف بوکیت برمبانگ یکی از مشهورترین جاهای دیدنی مالزی برای طبیعت دوستان است. برای دیدن این شگفتی سوار بر قایق روی رودخانه‌ای مسحورکننده به منطقه‌ای به نام کمپونگ کلیپ (روستای کرم شب‌تاب) خواهید رفت. سفری با قایق تفریحی به پایین رودخانه در هنگام غروب خورشید.

در همین هنگام است که با منظره‌ی هزاران کرم شب تابی که آسمان را روشن کرده‌اند، مواجه می‌شوید. این همان چیزی‌ست که انتظار داشتید. هرکدام از این کرم‌های نورانی الگوی نوری منحصربه‌فرد خودشان را دارند و منتشر می‌کنند. این ناحیه تنها ۲ ساعت با کوالالامپور فاصله دارد و در اطرافش می‌توان رستوران‌های خوب زیادی را یافت که در خط ساحلی قرار گرفته‌اند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای امتحان کردن باشند.

 پارک دریایی پائولا پایار؛ سفری شگفت‌انگیز به زیر آب

 

خودتان را غرق در زیبایی‌های زیر آب در Pulau Payar Marine Park خواهید دید

خودتان را غرق در زیبایی‌های زیر آب در Pulau Payar Marine Park خواهید دید

پارک دریایی پائولا پایار در نزدیکی ساحل غربی شبه جزیره مالزی قرار دارد. این پارک که صخره‌ای‌ست مرجانی با انبوهی از ماهی‌های استوایی، اولین پارک آبی ایجاد شده در غرب مالزی است. دسترسی به این منطقه از سایر نواحی همچون کوالا کدا، لنگواکی ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.