جاهای دیدنی تایلند در همه‌جای این کشور پراکنده شده‌اند، اما بهترین جاذبه های گردشگری تایلند را باید در جاذبه های گردشگری بانکوک جستجو کرد. بانکوک، شهری که ۹ میلیون نفر در آن سکونت دارند و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان است. ترافیک بسیار سنگین، گرمای سخت و زندگی شبانه‌ی پر جنب‌و‌جوش، همیشه سریع با توریست‌ها گرم نمی‌گیرد. گاهی اولین تاثیرات آن‌ها روی گردشگران منفی است. این‌جا یکی از معنوی‌ترین شهرهای آسیا و پر از معابد و قصرهاست، کانال‌های پر آب، زندگی شبانه پر تحرک و مراکز خرید عالی که برای هر گردشگر چیزی دارند. در کل جاهای دیدنی بانکوک بی‌شمار است برای شناخت آن باید کمی جستجو کنید.

شهر بانکوک، ایستگاه مهمی برای رفتن به جاهای دیگر تایلند نیز هست. از این‌جا با یک پرواز کوچک به Phuket، Chiang Mai ، Koh Samui و مقاصد مشهور دیگر می‌توانید بروید. همچنین می‌توانید با قطار یا اتوبوس با مبلغ کمی به دیدار گنجینه‌های فرهنگی تایلند در Ayutthaya ،lopburi و جاهای دیگر بروید. مجله گردشگری سفرزون ۱۰‌تا از بهترین جاهای دیدنی بانکوک را این‌جا برای‌تان ردیف کرده تا با خواندن و دیدن آن لذن ببرید و شاید با ما مسافر تایلند شوید. یادتان باشد به‌خاطر ترافیک سنگین شهر، بهترین راه جابه‌جایی در شهر، استفاده از قطارهوایی، مترو و توک‌توک (Tuk‌tuks) یا موتور سه چرخ است.

         ترمینال ، مرکز خریدی برای تمام فصول

Terminal یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی بانکوک و مراکز خرید تایلند

Terminal یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی بانکوک و مراکز خرید تایلند

نام ترمینال ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. این‌جا پایانه حمل‌ونقل نیست، بلکه یک مرکز خرید است. ممکن است به فکر این باشید که کدام مرکز خرید را در سفر خود انتخاب کنید که قطعا از آن خرید کنید و تمام معیارهای لازم را داشته باشد. جواب ما به شما ترمینال است.

در ترمینال ۲۱ سبک متفاوت را‌حتی با معیارهای خرید تایلندی شاهد خواهید بود. هر طبقه به تم یک شهر بین‌المللی طراحی شده‌ است. در طبقه همکف ایستگاه BTS به پاریس خواهید رفت و اگر یک طبقه بالاتر بروید به توکیو می‌رسید و در طبقه بالاتر باجه‌ تلفن‌های لندن خودشان را نشان می‌دهند. کارائیب، سان‌فرانسیسکو و استانبول از دیگر شهرهای این مرکز خرید هستند. حالا شاید اسم این مکان برای شما معنای بیش‌تری پیدا کند.

دیگر مراکز خرید از قبیل Siam Paragon کنار Siam Discovery هم قیمت‌های متوسط و کاقه‌های جالبی دارند. یکی از کافه‌های معروف با خرس تدی دکور و سربازهای اسباب‌بازی دکور شده‌ است.

         بازار سیار (شناور) ، خرید با سفر روی آب

Damnoen Saduak لذت خرید میوه‌های تازه روی رودخانه

Damnoen Saduak لذت خرید میوه‌های تازه روی رودخانه

برای تجربه یک بازار شگفت‌انگیز می‌توانید یک تور به Damnoen Saduak ترتیب بدهید ؛ بازاری سیار و شناور روی آب که در Ratchaburi حدود ۱٫۵ ساعتی بانکوک، قرار دارد. شهرت بازار سیار (شناور) بانکوک تا حدی است که لقب ونیز شرق را برای شهر به ارمغان آورد. اما مراقب باشید که به تله ذهنی توریستی دچار نشوید. انتظار نداشته باشید که یک صبح روی قایق به خرید بپردازید. شما می‌توانید غذاها و میوه‌های تازه و ارتباط با مردم در یک شیوه جدید را اینجا امتحان کنید.

بهترین گزینه تور در اینجا، تور روزانه تفریحی بازار شناور در بانکوک است که حدود ۶ ساعت طول می‌کشد و شما را درست از دم در هتل بر‌می‌دارند و با قیمت حداقلی و امکانات خنک‌کننده هوا،شما را به بازار شناور ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.