از بازدید کاخ کرملین قرون وسطی و مسجد بسیار بزرگ تا سوار شدن در متروی کوچک و طعم لذیذ چک چک تاتارستان، کازان هیچ چیز برای خوشگذرانی کم ندارد. کازان (۸۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مسکو)، پایتخت جمهوری تاتارستان و یکی از قدیمی‌­ترین شهرهای روسیه(که در سال ۱۰۰۵ بنا شده است)، پر از منظره‌ها، خیابان­‌های زیبا و پارک­‌های دنج است. از مهم‌ترین لذت‌های سفر به کازان، چشیدن طعم غذاهای تاتاری بسیار لذیذ و خوشمزه است. اگر در سفر به جام جهانی چند روزی هم مسافر کازان هستید، حتما به جاهای دیدنی کازان سر بزنید. این مطلب که یک راهنمای گردشگری کازان است می‌تواند به شما کمک کند.

پیشنهادهای این مطلب مجله گردشگری سفرزون را جدی بگیرید، چون باعث می­‌شود سفر لذت بخشی داشته باشید.

با حضور در ارگ تاریخی کرملین به قرون وسطی سفر کنید

جاهای دیدنی کازان ، ده لذت سرزمین تاتارها 2

گردشگری خود را از کرملین کازان آغاز کنید

بیشتر شهرهای روسیه دژها و قلعه‌هایی به نام کرملین دارند. کازان هم یک کرملین دارد. این مکان جایی است که می‌­توانید تور گردشگری خود را از آن آغاز کنید. نباید بازدید از این ارگ را در راهنمای گردشگری کازان فراموش کرد. این‌جا از مهم‌ترین جاهای دیدنی کازان است. این ساختمان قدیمی­‌ترین ساختمان شهر است و در نیمه‌ی دوم قرن شانزدهم طبق دستور ایوان دِتری بلز بازسازی شده است. کاخ کرملین دو معمار به نام های «پستنیک یاکولف» و «ایوان شریای» داشته است که مسئول ساختن این کاخ بوده‌اند. ساخت کلیسای «سنت باسیل» مسکو هم بر عهده‌ی آن‌ها بوده است.

برج کج سویمبیکا، یک پیشنهاد جدی در راهنمای گردشگری کازان

جاهای دیدنی کازان ، ده لذت سرزمین تاتارها 3

برج سویمبیکا | نماد و سمبل کازان

برج سویمبیکا نماد و سمبل اختصاصی معماری در شهر کازان است. این برج در منطقه‌ی ارگ تاریخی کرملین واقع شده است و ارتفاع آن ۵۸ متر است. در سفر به جام جهانی روسیه دیدن این برج را در میان جاهای دیدنی کازان فراموش ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.