کیش با آب‌وهوای گرم و مرطوب، جزیره‌های مرجانی و دریای زلالش هر سال تعداد بسیاری گردشگر را جذب می‌کند. جاهای دیدنی کیش فراوان است، برای گشت‌وگذار و دیدن این جزیره، باید روزها وقت بگذارید. بیش‌تر ما زمان چندانی نداریم و سفرهای طولانی هزینه‌ی بیش‌تری هم دارند، به همین خاطر بیش‌تر تورهای کیش ۳ یا ۴ روزه هستند. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون، برنامه‌ی ۳‌ روزه‌ای را برای لذت بردن از لحظه‌های سفر به کیش برای‌تان آماده کرده‌ایم. این برنامه را بر اساس «لذت از سفر» ریخته‌ایم و مطمئنیم حسابی از آن لذت می‌برید.

روز اول سفر به کیش

در روز اول سفر به کیش، هیجان‌انگیزترین دیدنی‌ها را تجربه‌ کنید. مهیج‌ترین و شیرین‌ترین قسمت سفر به کیش در یک چیز خلاصه می‌شود؛ سافاری. سافاری کیش حسابی شما را خسته می‌کند، اما آخر همه‌ی هیجان‌هاست.

سافاری کیش

سافاری کیش| بهترین قسمت برنامه‌ی سفر 3 روزه به جزیره‌ی کیش

سافاری کیش| بهترین قسمت برنامه‌ی سفر ۳ روزه به جزیره‌ی کیش

روز اول سراغ سافاری «پارس» بروید تا کمی آدرنالین در رگ‌های‌تان به جریان بیفتد. در این مجموعه می‌توانید از سواری خودروهای دودیفرانسیل، ATV، باگی، موتور Trail و موتور Cross در محیطی ایمن لذت ببرید. سافاری در ۲ کلمه خلاصه می‌شود؛ گاز و ویراژ! از روی تپه‌ها شیرجه بزنید و هر کاری که نمی‌توانید در خیابان‌های شهر انجام دهید، این‌جا انجام دهید. سافاری کیش مخصوص راننده‌های خانم و آقایی است که لذت سرعت را با هیچ چیز

دیگری عوض نمی‌کنند. اگر از سافاری کیش خوش‌تان بیایید، حتماً از تجربه‌ی «کارتینگ» هم لذت خواهید برد. این خودروهای کوچک و سبک‌وزن، فنربندی‌های معمولی ندارند و راندن آن‌ها در پیست پرپیچ‌و‌خم مجموعه بسیار هیجان‌انگیز است.

بعد از سافاری‌سواری‌تان حتماً حسابی گرسنه خواهید شد. برای خوردن ناهارتان به هتل‌ برگردید یا سری به اسکله‌ی تفریحی بزنید. بعد از این‌که حسابی در رستوران‌ها و کافه‌های اطرافش شکم‌گردی کردید، بلافاصله به سراغ ورزش‌های آبی بروید. شاید هم دوست داشته باشید کمی استراحت کنید و در پلاژ آقایان یا بانوان آفتاب بگیرید. به هر حال توصیه می‌کنیم غروب روز اول را روی اسکله‌ی تفریحی بگذرانید.

بازی‌های آبی کیش

در سفر به کیش بازی‌های آبی این جزیره را نباید از دست دهید. اگر فکر کرده‌اید که بازی‌های آبی کیش تنها برای یکی از ذائقه‌های هیجان یا آرامش طراحی شده، سخت در اشتباه‌اید. بازی‌های آبی کیش گوناگون است و برای همه‌‌نوع سن‌ و سالی پیشنهادهای خوب در آستین دارد. فقط کافی‌ست کمی بگردید و اهل خطر کردن باشید تا یه تفریح عالی گیرتان بیایید.

 کشتی تفریحی

بازی‌های آبی کیش | کشتی تفریحی در کیش

بازی‌های آبی کیش | کشتی تفریحی در کیش

اگر اهل آرامش هستید و دوست دارید از سفرتان روی صندلی راحتی لذت ببرید. حتماً غواصی و کشتی تفریحی کیش را امتحان کنید. کشتی تفریحی کیش از ساعت ۹ شب تا یک بامداد شما را به گشت‌زنی روی خلیج‌فارس می‌برد و فضایی دل‌انگیز را برای‌تان را رقم می‌زند؛ موزیک، برنامه‌های شاد، کنسرت و خلاصه هرچیزی که از یک کشتی‌سواری لوکس روی خلیج‌فارس انتظار دارید. همین‌طور که روی آب هستید از زیر پای‌تان هم غافل نشوید. به لطف نورافکن‌های قوی و کف شیشه‌ای کشتی، زیر پای‌تان در شب روشن است و می‌توانید همه‌ی موجوادت خاص خلیج‌ فارس را ببینید؛ مرجان‌های و ماهی‌های تزئینی ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.