مسکو سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان استدر مسکو کجا را ببینم ؟ این سوالی است که احتمالا ذهن خیلی از توریست‌ها را به خودش مشغول می‌کند. با این مطلب مجله گردشگری سفرزون به تماشای بهترین جاذبه های دیدنی مسکو بروید. مسکو پایتخت سیاسی و اقتصادی روسیه است و شهری اداری حساب می‌شود. این شهر را نباید فقط پایتخت سیاسی و اقتصادی حساب کرد زیرا به دلیل قدمت و تاریخ پرفراز‌ونشیبی که پشت سر گذاشته، غنای فرهنگی بی‌نظیری دارد. در این شهر جاذبه‌های زیادی پیدا می‌کنید که خاطره‌ی خوبی برای شما می‌سازند. مسکو سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

بهترین جاذبه های دیدنی مسکو : دیدنی‌ها کم نیست

بهترین جاذبه های دیدنی مسکو یا در مسکو کجا را ببینم 2مسکو سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است

دیدنی‌های مسکو کم نیست. می‌شود ساعت‌های زیادی در شهر چرخید و لذت برد. از میدان سرخ تا مقبره‌ی لنین ، مسکو همه چیز دارد برای لذن بردن از یک سفر زیبا و دوست‌داشتنی. پیش از این مطلبی داشتیم درباره‌ی راهنمای سفر به مسکو که در آن با هم به سفر و گشت‌وگذار در مسکو پرداختیم. در این مقاله‌ی سفرزون به این سوال شما می‌پردازیم که در مسکو کجا را ببینم ؟ بهترین جاذبه‌ های دیدنی مسکو را در این مقاله برایتان جمع کرده‌ایم.

میدان سرخ و جادوی تاریخ مسکو

بهترین جاذبه های دیدنی مسکو یا در مسکو کجا را ببینم 4

تعدادی از دیدنی‌های مسکو در اطراف میدان مسحورکننده‌ی سرخ قرار دارند

قلب شهر مسکو است که خیابان‌های اصلی منتهی به بزرگراه‌ها در نهایت به این میدان ختم می‌شوند  و در بالای لیست بهترین جاذبه های دیدنی مسکو قرار دارد. برخلاف تصور عمومی نام سرخِ به دلیل آجرهای قرمز نیست بلکه کراسنایا که نام روسی این میدان، به معنای زیبا است که قرمز در زبان روسی هم از آن گرفته شده. تعدادی از دیدنی‌های مسکو در اطراف این میدان مسحورکننده قرار دارند؛ کاخ کرملین در غرب، موزه تاریخ در شمال، مرکز خرید گوم در شرق و کلیسای جامع سنت بازیل در جنوب میدان سرخ قرار دارند. اما پیش از هر کاری لحظاتی در میدان سرخ بیایستید ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.