مسکو از زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی تا به امروز مرکز سیاسی و اقتصادی روسیه است. این شهر که یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می­شود می­‌تواند گزینه‌ی بسیار جذابی برای سفر باشد. تفریحات در مسکو بسیار متنوع است و تمام توریست‌ها را دربرمی‌گیرد. در این شهر می­‌توانید خاطرات فراموش نشدنی­‌ای رقم بزنید مجله گردشگری سفرزون می‌خواهد چند تفریح جذاب را در مسکو به شما معرفی کند.

مرتبط: هر آنچه در سفر به جام جهانی روسیه لازم است بدانید

حمام ساندونی و یک آرامش اعیانی

تفریحات در مسکو ، از سرگرمی فرهنگی تا شکم‌گردی ۳

یک تجربه‌ی کلاسیک در حمام ساندونی مسکو

حمام ساندونی قدیمی‌ترین و شیک‌ترین حمام آب‌ گرم شعر است. فرم گوتیک این حمام یک اثر هنری است و چوب‌تراشی‌های زیبایی دارد. قطعا از تفریحات در مسکو ، باید از سر زدن به این حمام آب گرم نام برد که اتاق دوش‌های آن حال‌وهوای اعیانی دوره‌ی روم را تداعی می‌کند. می‌توانید در این حمام از یک روز آرام لذت ببرید و به آرامش ذهن و بدن برسید.

بیورن و یک شکم‌گردی جذاب

تفریحات در مسکو ، از سرگرمی فرهنگی تا شکم‌گردی ۴

شکم گردی جالب را در رستوران بیورن امتحان کنید

اگر به دنبال شکم‌گردی در میان تفریحات در مسکو هستید، رستوران بیورن را فراموش نکنید. این رستوران پشت دسته‌ای از درختان صنوبر در یک خیابان شلوغ پنهان شده است و واقعا ارزش کشف را دارد. این‌جا یک رستوران بومی نیست. این‌جا نمایشی است از غذاهایی که گویی یک راست از فیلم‌های علمی تخیلی بیرون آمده‌ ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.