مسکو برای هر توریستی با هر سلیقه‌ای هیجان‌انگیز است. از میان سلیقه‌های خاص توریست‌ها، خرید، شکم‌گردی و اقامت در مکان‌های لوکس از اهمیت بالایی برخودار است. در این متن بهترین مراکز خرید مسکو ، رستوران‌ ها و هتل های جنجالی این شهر را برای‌تان آورده‌ایم؛ پس با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید تا به یک سفر گران‌قیمت برویم.

گوم، به فروشگاه عجیب‌وغریب‌ها و فانتزی‌ها خوش آمدید

GUM از فروشگاه‌های معروف دنیاست که گران بودن معروف است

GUM از فروشگاه‌های معروف دنیاست که گران بودن معروف است

GUM نامی خاص در میان مراکز خرید مسکو و البته کل دنیاست. فروشگاهی معروف و مشهور در مرکز مسکو و میدان سرخ. گوم بسیار بزرگ است و بیش از ۲٫۵ زمین فوتبال درازا دارد. این مرکز خرید بخش بزرگی از سمت شرقی میدان سرخ را اشغال کرده و بیش از ۱۰۰ سال پیش‌ ساخته شده است. معماران روس در اواخر قرن ۱۹، هنرمندانی چیره‌دست بوده‌اند و این فروشگاه را با نمای کاخی باشکوه ساختند تا همچون جواهری استثنایی در کنار میدان سرخ مسکو بدرخشد.

فضای داخلی گوم شامل ۳ طبقه است که به زیبایی طراحی‌ شده‌اند و با حیاطی مرکزی که با سقف تمام شیشه‌ای پوشیده شده، کل مرکز خرید را مانند گلخانه‌ای رنگ‌و‌وارنگ به نمایش می‌گذارد. طبقه‌های توسط پل به‌هم متصل شده‌اند که در کنار بناهایی قدیمی، نمایی آنتیک و فانتزی به محوطه می‌دهند. در مرکز مجموعه آبشاری قرار دارد که برای دهه‌های متوالی به‌عنوان محلی برای قرارهای عاشقانه معروف بوده و پس‌زمینه‌اش برای عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرید.

GUM مسکو (هر شهر GUM مختص به خود را دارد) امروز پر از مغازه‌های باکیفیت است که برندهایی شناخته‌ شده از سراسر جهان را برای فروش عرضه می‌کنند. در کنار مغازه‌ها، GUM رستوران‌ها، کافه‌ها، نمایشگاه‌ها، گالری‌ها و محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و فعالیت‌های فرهنگی هم وجود دارد. با در نظر گرفتن زیبایی این مجموعه تاریخی، GUM مسکو، یکی از مشهورترین مراکز خرید مسکو است که از دست دادنش در سفر به این شهر اشتباه بزرگی است.

مترو پلیس از بهترین مراکز خرید مسکو

 metropolis شمار ا به دنیای مدرن خرید در مسکو می‌برد

metropolis شمار ا به دنیای مدرن خرید در مسکو می‌برد

مترو پلیس یکی از بزرگ‌ترین و جدیدترین مراکز خرید مسکو است که در سال ۲۰۰۹ در ماه ژانویه بازگشایی‌ شد. این فروشگاه با مساحتی بیش از ۲۴۱ هزار مترمربع (معادل ۶۰ هزار هکتار) هر آنچه نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد تا به‌ آسانی در دنیای بخشنده‌ی «خرید» غوطه‌ور شوید. در مترو پلیس بیش از ۲۰۰ فروشگاه را زیر یک سقف خواهید ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.