استانبول گردی می‌تواند متفاوت باشد. ما این‌جا، چند کار فوق‌العاده و عجیب را ردیف کرده‌ایم؛ کارهایی که می‌توانید در استانبول گردی انجام دهید و از انجام کارهای معمولی در سفر به استانبول فاصله بگیرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در سفر به شهر استانبول، کارهای متفاوت و عجیب‌و‌غریب انجام دهید، حتما این مطلب مجله گردشگری سفرزون را بخوانید، چون همه‌ی کارهای متفاوت و عجیب‌و‌غریب در آن نوشته شده است.

استانبول گردی در دوقاره

یکی از کارهای فوق‌العاده و عجیب‌وغریب در استانبول گردی، سفر به ۲ قاره است. استانبول تنها شهر دنیاست که در ۲ قاره قرار دارد. این شهر توسط تنگه‌ی «بُسفر» به ۲ قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود و شما می‌توانید در یک صبح تابستانی قدم‌زنان از روی پل بزرگ روی تنگه بگذرید و به اروپا برسید. امتحان این کار برای هر کسی که به استانبول سفر می‌کند، مجانی‌ست.

شنا در استخر روی آب

استانبول گردی متفاوت را با این کارها تجربه کنید - سودا

برای استانبول گردی می‌توانید در استخر باشگاه «Suada» روی آب شنا کنید

تنها در استانبول است که می‌توانید شنا بین ۲ قاره را امتحان کنید. این کار سخت نیست؛ برای استانبول گردی می‌توانید در استخر باشگاه «Suada» روی آب شنا کنید و بین دو قاره‌ی اروپا و آسیا غوطه‌ور شوید. باشگاه « Suada » در جزیره‌ی «گالاتاسرای» قرار دارد و دقیقا در خط تقسیم ۲ قاره‌ی کهن آسیا و اروپا قرار گرفته است.

سفر به جزیره‌های پرنسس

استانبول گردی متفاوت را با این کارها تجربه کنید - جزیره

هم‌نشینی آفتاب و تاریخ در جزیره‌های پرنسس

در استانبول‌ گردی، برای فرار از شلوغی شهر استانبول به جزیره‌های «Princess» سفر کنید. جاذبه‌های جزیره‌های پرنسس کم نیست؛ معماری عثمانی، صومعه‌های آرام یونانی و عمارت محل زندگی «لئون تروتسکی»، تنها بخش کوچکی ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.