اگر مسافر شهر زیبای تفلیس هستید، این مطلب، پیشنهاد‌های خوبی برای‌تان دارد. در این‌جا تعدادی از تفریح‌های شهر تفلیس را که بیش‌تر در بین گردشگران طرفدار دارد، معرفی می‌کنیم. با سفرزون تا پایان این مطلب مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

استخر و مجموعه ورزشی ویک از تفریح‌های شهر تفلیس

این استخر بدون شک بهترین استخر شهر تفلیس است. مجموعه‌ی ورزشی «ویک» (Vake) شامل یک استخر بزرگ با تجهیزات مناسب و یک باشگاه با امکانات فراوان است. عضویت محدود ماهانه، با ۳۰۰ لاری (همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به جز شنبه و یکشنبه) و عضویت بدون محدودیت با ۴۴۰ لاری (همه روزه از ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰) امکان پذیر است. هر دو نوع عضویت شامل دسترسی به استخر، سونا و باشگاه ورزشی هستند. اگر بخواهید تنها یک روز از مجموعه استفاده کنید، قیمت ۹۰ لاری و برای کودکان ۸ تا ۱۶ سال، ۳۰ لاری است.

نشانی: خیابان چاوچاوادزه (chavchavadze 49B)

تلفن: ۳۲۲۲۵۲۵۷۵(۹۹۵+)

ساعات کار: هر روز از ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰، شنبه‌ها ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰، یکشنبه‌ها ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

حمام آبگرم گولو

«حمام گولو» (Gulo’s Thermal)، حمامی زیبا و نوساز با فضای داخلی از جنس مرمر است. ازصاحب این مکان به عنوان حافظ سنت حمام «سولفور» تفلیس تقدیر شده. این حمام شامل ۸ اتاق است که هر کدام می‌توانند به بیش از ۷ نفر سرویس بدهد، اما اگر چند نفری به آن‌جا می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم اتاق «وی.آی.پی» رزرو کنید؛ این اتاق بزرگترین حوضچه‌ی حمام را در کل تفلیس دارد. در سفر به تفلیس آبگرم حمام گولو را در برنامه های خود قرار دهید.

حدود قیمت اتاق‌های دارای سونا از ۱۰۰ تا ۲۰۰ لاری متفاوت است و اتاق‌های کوچک‌تر با قیمت ۳۰ تا ۸۰ لاری هم پیدا می‌شود. امکاناتی مثل حوله، خشک کننده‌ی مو، چای رایگان و سفارش غذا از رستوران هم وجود دارد. حمام، معمولاً عصرها ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.