دیدن جاهای دیدنی آنتالیا که یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است، در سفر به این شهر بسیار مهم است. از سواحل بی‌نظیر تا جاهای تاریخی منحصر به فرد در میان جاهای دیدنی آنتالیا وجود دارد و همین موضوع این‌جا را در اولویت هر گردشگری قرار می‌دهد. ما در سفرزون معتقدیم که برای دیدن شهر قدیمی زمان بگذارید و دروازه‌ی هادریان(Hadrian’s Gate) و مناره‌ی شکسته(Broken Minaret) را ببینید و لذت جاذبه های گردشگری آنتالیا را با خود همراه کنید. اگر خواستید از گرما فرار کنید به غار کاراین بروید و یک سواری به سمت کوه تاهتالی (Mount Tahtali) ترتیب دهید. بقایای بناهای زیادی از تمدن یونان باستان، در ترکیه و آنتالیا وجود دارد. شهرهای یونانی را ببینید و یادتان باشد که آتش دهان شیمر را از دست ندهید. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

روی دیگر سکه در سفر به آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا و لذت از جاهای دیدنی آنتالیا

قدم زدن در بقایای شهر فاسلیس (Phaselis)

فاسلیس یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود. شهر قدیمی فاسلیس،بندر لیکیه،زمانی مهم‌ترین نقطه بازرگانی این منطقه محسوب می‌شد.شما می‌توانید در بقایای به جا مانده از این شهر قدم بزنید و تصور کنید زندگی در این شهر،طبق قانون اسکندر مقدونی،چگونه جریان داشته است.از آن دوران قنات‌ها،آمفی‌تئاتر و خیابان اصلی بازار به جا مانده است که به دو بندر می‌رسد.

امروزه،این منطقه در پارک ملی واقع شده است که ساحل‌های فوق‌العاده‌اش،دل هر گردشگری را با خود می‌برد و همین امر اینجا را به یکی از جاهای دیدنی آنتالیا تبدیل می‌کند که به نوبه خود حسابی پرطرفدار است.باید گفت که در این حوالی رستوران وجود ندارد اما اگر به دنبال جایی برای پیک نیک هستید،می‌توان تضمین کرد که اینجا بهترین است و بعدازظهری به یادماندنی در خاطراتتان ثبت خواهد کرد.

پارک کارالی‌اوقلو، آرامش زیر سایه برج و باروی روم باستان

جاذبه های گردشگری آنتالیا و لذت از جاهای دیدنی آنتالیا

استراحت در پارک کارالی‌اوقلو (Karaalioglu Parki)

این‌جا یکی از پارک‌های اصلی شهر و از جاذبه های گردشگری آنتالیا است. جایی که شما می‌توانید زیر سایه درختان دراز بکشید و در روزهای داغ تابستان،کمی استراحت کنید و یا در هنگام عصر کمی پیاده‌روی کنید.

در ورودی پارک، یک بنای متعلق به برج و باروی قدیمی شهر در دوران روم باستان به نام Hildirlik، قرار دارد که دیدبانی برای بندر قدیم است. این بنا ۱۴ متر ارتفاع دارد و منظره‌ای فوق‌العاده به شهر و خلیج ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.