افزایش محبوبیت سفرهای خانوادگی در میان مردم دنیا

برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سفر برای خانواده‌ها این روزها به یک چالش تبدیل شده است اما به گزارش سفرزون ، یک تحقیق جدید از شرکت بین‌المللی «گلوبال دیتا» نشان می‌دهد که میزان سفرهای خانوادگی رو به رشد است و این روند ادامه خواهد داشت. شاخص‌های مهم مربوط به گزارش سفرهای خانوادگی این شرکت نسبت به سال قبل روند صعودی داشته و از ۳۰۰ میلیون در سال ۲۰۱۷ به ۳۷۶ میلیون در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید.

گزارش‌های سازمان گلوبال دیتا به صورت جزئی نشان می‌دهد که بازار مسافرتی خانواده به طور فزاینده‌ای در حال رشد است و خانواده‌ها گزینه‌های جدید و متنوعی برای برنامه‌ریزی تعطیلات خود دارند. این روزها دیگر سفر خانوادگی از یک سفر سنتی ساحلی فراتر رفته و حالا خانواده‌ها به زمان کافی برای دیدن یکدیگر و معاشرت با هم نیاز دارند. این نوع سفر به خلق خاطرات خوب زندگی کمک می‌کند. سفرهای خانوادگی می‌تواند در مقصدهای گردشگری خاص یا در تعطیلاتی که در طول سال پیش می‌آید و از سفرهای فرهنگی تا سفرهای ماجراجویانه باشد. در ادامه با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید.

سفرهای خانوادگی متناین روزها با ابزارهای دیجیتال ، امکان برنامه‌ریزی برای سفر مهیا است

ابزارهای دیجیتال و برنامه ریزی برای سفر خانوادگی

دغدغه‌ی مهم بسیاری از خانواده‌ها اما برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی دقیق است که این روزها با ابزارهای دیجیتال سفری امکان یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب با بودجه‌ی افراد امکان‌پذیر شده است. علاوه بر این هر روز پیشنهادهای سفری متفاوت و هیجان‌انگیز بیشتر از قبل می‌شود و علاقه‌ی خانواده‌ها به حضور در سفرهای متفاوت هر روز بیشتر از قبل شده است و شرکت‌های توریستی و مسافرتی امروزه امکان این سفر را برای خانواده‌ها مهیا می‌کنند و فقط کافی است که خانواده‌ها امکان برنامه‌ریزی و سفر مناسب با بودجه‌ی خود را به این شرکت‌ها بسپارند.

همین موضوع باعث شده است که هر روز امکان مسافرت اعضای یک خانواده در کنار یکدیگر و به مقصدهای جذاب ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.