آبگرم‌ها یکی از انتخاب‌های دل‌انگیز برای فصول سرد سال است. انتخابی که می‌تواند آرامشی رهایی بخش به جان مسافران ببخشد. این هدیه‌ی طبیعی خواص بسیاری برای سلامتی دارد و می‌تواند بسیاری از دردهای جسمانی را با مواد معدنی تسکین دهد و درمان کند. یکی از این آبگرم‌های معروف، آبگرم لاویج در روستایی به همین نام است که طرفداران بسیاری هم دارد. برای شناخت بیشتر آبگرم لاویج با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

آبگرم لاویج ، گرمای لذت بخش طبیعت

آبگرم لاویج

مجتمع آبگرم لاویج ، سلامتی طبیعی در دل جنگل‌های مازندران

دل دل دره‌های جنگلی البرز، میان سرسبزی بی‌نهایت آن که شوق زندگی به چشم آدم‌ها می‌آورد؛ از دل زمین آبگرمی می‌جوشد که به عقیده‌ی محلی‌ها و مسافران به سبب وجود املاح و گوگرد فراوان درمان‌گر بسیاری از دردها و رنج‌های جسمانی است. اما تنها جسم‌تان نیست که به آرامش می‌رسد، بلکه با تنفس مواد معدنی و حس خوب گرمای طبیعی در زیر پوستتان برای دقایقی می‌توانید با خیالی آسوده خود را به آبگرم لاویج بسپارید.

چهار مجتمع آبگرم در روستا فراهم شده است که برای زنان و مردان بخش‌های جداگانه‌ای دارد. از هر حوضچه‌ی آبگرم لاویج تقریبا۱۰ تا ۲۰ نفر می‌توانند استفاده کنند. اسم مجتمع‌ها فیل سنگ، بی بن او، ایران زمین و مرکزی ا‌ست. درجه گرمای آب در اینجا حدود ۴۸ درجه سانتی‌گراد است و در روزهای سرد زمستان قرار گرفتن در آن حسابی می‌چسبد.

لاویج و همه‌ی زیبایی‌های طبیعی‌اش

آبگرم لاویج

طبیعت زیبای اطراف روستای لاویج

آبگرم لاویج در یکی از دهستان‌های شهر چمستان نور در استان مازندران قرار دارد و شما می‌توانید علاوه بر آبگرم از سایر جاذبه‌های طبیعی این منطقه لذت ببرید. انبوه جنگل‌های مازندران شما را به قلب خود می‌کشد. درختان راش و بخشی از جنگل‌های هیرکانی سرسبزی بی‌نهایتی ایجاد کرده‌اند. باغ‌های میوه و درختانی که در بهار شکوفه و در پاییز نارنجی دلنوازی ادامه  مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.