شهر باستانی کازان سومین شهر بزرگ روسیه است. این شهر دارای منابع نفتی غنی است و شهروندان آن همچنان از زبان و منش مردم تاتار پیروی می‌کنند که در قرن پانزدهم میلادی به این منطقه مهاجرت کردند. مطلب پیش‌رو راهنمای سفر به کازان است که به‌طور کامل به دیدنی‌‌های و چه‌طوری‌های سفر به این شهر زیبا می‌پردازد. با  مجله گردشگری سفرزون همراه شوید.

دیدنی‌‌های کازان

بازدید از قلعه‌ی ایوان مخوف

راهنمای سفر به کازان | کرملین کازان

راهنمای سفر به کازان | کرملین کازان

کرملین، مرکز تاریخی کازان، در قرن ۱۷ توسط تزار «ایوان مخوف» ساخته شد و در آن زمان مسکو در اندیشه‌ی توسعه‌ی قلمرو بی سر و سامان خود در تاتارستان بود. کرملین کازان که به‌عنوان یک میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است پر از جاهای دیدنی‌ست؛ کلیسای جامع (که بر روی خرابه‌های یک مسجد بنا شده است)، برج معروف «سویمبیکا» که بر طبق افسانه‌ها و اسطوره‌های محلی وقتی ایوان قدرت گرفت، یک شاهزاده‌ی محلی در آن‌جا خودکشی کرد.

متروی جدید کازان یک ایستگاه در کرملین دارد، بنابراین پیدا کردن آن چندان دشوار نیست.

هنری که مردم را دور هم جمع می‌کند

جاهای دیدنی کازان | معبد ادیان

جاهای دیدنی کازان | معبد ادیان

این معبد عجیب‌و‌غریب که توسط «لیدا خانوف» ساخته شده است یکی از امیدوارکننده‌ترین کارهای هنری در روسیه و حتی دنیاست. در این اثر المان‌های هنری از تمام مذاهب دنیا در کنار هم جمع شده‌اند. این اثر هنری که هم یک اینستالیشن است و هم یک حرکت انسانی، نوعی اثر اعتراضی در شهری‌ست که تنوع نژادی را مدیریت می کند. در درون آن یک مرکز فرهنگی و گالری پیدا می‌کنید و همچنین شانس ملاقات ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.