در مسیر چمستان به سمت نور، زمردی جا خوش کرده که تماشا و نفس کشیدن در اکسیژن خالصش، هوش از سرتان می‌برد. دریاچه الیمالات را باید ذره ذره کشف کنید و تمام مسیر رسیدن به آن را با آرامش برانید. جاده منتهی به دریاچه طوری جادوی‌تان می‌کند که دل‌تان می‌خواهد این مسیر ساعت‌ها طول بکشد تا در کنار حصار قدبرافراشته‌ی درختان و هجوم اکسیژن، لذت طبیعت‌گردی را تجربه کنید. برای رفتن به دل آرامش جنگل و دریاچه‌ی زمردی‌اش با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید.

جاده‌ای رویایی که شما را به دریاچه الیمالات می‌رساند

دریاچه زیبای الیمالات

وقتی که در جاده چمستان به سمت نور در حرکت هستید، یک فرعی را در بین راه می‌بینید که مسیر منتهی به دریایچه الیمالات است. جذابیت این مسیر خود چیزی کم از دلنشینی دریاچه ندارد و به محض ورود، شما را وارد دنیایی دیگر می‌کند. تونلی دراز و طویل که دیواری عظیمی از درختان سر به فلک کشیده دارد و هوای ناب آن سرشار از اکسیژن خالص است. خورشید مصرانه تلاش به تابیدن می‌کند و نور ظریفش، بالاخره دریچه‌ی کوچکی از بین شاخه‌ها می‌یابد تا زیبایی جنگل را کامل کند.

الیمالات

اگر گوش به سکوت این جاده‌ی جنگلی بسپارید و کمی آهسته برانید، حتماً صدای ناب طبیعت را که مملو از آوای یواشکی حیوانات و چکیدن قطره‌های شبنم است، می‌شنوید. در تمام مسیر تا می‌توانید حریصانه اکسیژن هوا را ببلعید. بوی ناب خاک خیس خورده و برگ‌های تازه‌ی جنگلی سرمست‌تان می‌کند و به شما حسی سرشار از نشاط می‌بخشد. این ‌جاده‌ی دلچسب، شروع جادوی الیمالات است که برای پیمودن ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.