در حدود ۴۰ کیلومتری دزفول، روستایی وجود دارد که طبیعتش حس شاعرانه‌ی آدمی را زنده می‌کند و روح تازه به جان می‌بخشد. روستای پامنار دزفول تکه‌ای جا مانده از بهشت در ایران است که آرامش روح‌بخش آن جادوی‌تان می‌کند. پامنار در دامنه‌های با شکوه زاگرس با طبیعت سرسبز خود همچون زمردی در دل کوهستان خودنمایی می‌کند. برای رفتن به دل این روستای روح‌نواز با مجله گردشگری سفرزون  همراه شوید.

سرسبزی و آرامش روستای پامنار دزفول

روستای پامنار

این روستای با طراوت و با صفا بین دز و  رود کرخه سبز شده است و این دو رود سهم بزرگی در رنگ بخشیدن به آن دارند. آرامش جذاب پامنار و زیبایی‌های طبیعت آن در کنار قلعه و قبرستان تاریخی، سبب شده این روستا در لیست جاهای دیدنی دزفول قرار بگیرد و گردشگران بسیاری به سمت آن کشیده شوند. وارد این روستا که بشوید، اولین چیزی که روح‌تان را تازه می‌کند، هوای ناب و دلفریبش است که پاکی و اکسیژن خالص از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

باید غروب این روستا را ببینید تا تعریف‌تان از آسمان سرخ بعد از ظهر عوض شود. یکی شدن خورشید با دشت‌های سبز و رنگی روستا، افقی لذت‌بخش پیش روی چشم‌تان قرار می‌دهد. شب‌های روستای پامنار دزفول هم به جذابیت غروب آن هستند و آسمان ستاره‌ باران و صافش در یک قدمی زمین قرار می‌گیرد. در این روستا فرصت این را خواهید داشت که چند نمونه از حیات وحش را هم ببینید و از گشت‌وگذار آن‌ها در طبیعت بکر لذت ببرید. پوشش گیاهی روستای پامنار دزفول به خودی خود نمایی بهشتی به روستا بخشیده است و از نمونه‌های آن می‌شود به درخت‌های نخل، بلوط، بادام، انجیر ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.