پیست دیزین تهران از آن دسته چیزهایی است که طبیعت به ایران و ایرانی هدیه داده است، این پیست شهرت جهانی دارد، بسیار خوش و حرفه ای ساخته شده و چندین بار میزبان مسابقات آسیایی و جهانی بوده است، علاوه بر اینها برای هر نوع اسکی و اسنوبورد آماده است و در درون خود پارک های بیشماری دارد، در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون  با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر با پیست دیزین آشنا شوید.

چطور به پیست دیزین برویم؟

برای اینکه به پیست دیزین تهران برسید دو راه دارید. هر دوتای این راه ها از یک مسیر پر پیچ و خم کوهستانی عبور می کند، پیچ های جاده ای را تنها می توانید با کم کردن سرعت رد کنید در غیر این صورت خدای ناکرده به پیست نخواهید رسید.

مسیر اول، جاده چالوس است و مسیر دوم محور شمشک به دیزین است. هر دوی این دو مسیر جذاب و دلنشین هستند گرچه محور شمشک کمی به تهران نزدیک تر است ولی پیچ و تاب جاده نمی گذارد شما احساس نزدیکی کنید. احتمال دارد شما اسیر روستا ها و مناظر مختلف شوید پیشنهاد می کنیم راه خود را در پیش بگیرید، پیست دیزین شما را از لذت و تفریح سیراب خواهد کرد.

مهمترین پیست اسکی ایران

پیست اسکی دیزین در دامنه کوهای البزر قرار دارد، این پیست مجوزی از فدراسیون جهانی اسکی گرفته است تا بتواند مسابقات در خود برگزار کند. پس شما با یک پیست حرفه ای رو به رو هستید. این پیست حدوداد سه هزار و شیصد متر از سطح دریا فاصله دارد که آن را مناسب ورزشهای بسیاری می کند. این پیست در تابستان و زمستان پر از برف است ولی زمستان آن جلال ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.