برای شروع هر سفر و پیش از آن که سفر آغاز شود، یکی مهم‌ترین موارد بررسی، محل اقامت است. شهر رشت ، به عنوان یکی از پر توریست‌ترین شهرهای کشور، هتل‌های زیادی با کیفیت بالا و امکانات کامل فراهم آورده که مورد انتخاب بسیاری از گردشگران است. هتل های رشت با امکانات رفاهی سطح بالا و قیمت‌های مناسب،برای استفاده گردشگران در این شهر بنا شده‌اند و هر فرد می‌تواند بسته به سلیقه و نیاز خود و هزینه هتل‌ها، با خیالی آسوده یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مسافران می‌توانند هر یک از این هتل‌ها را در شهر محل زندگی‌شان رزرو کنند و با خیال راحت به رشت سفر کنند.

انتخاب محل اقامت چند نوع دارد و فرد به فرد بر اساس سلیقه، نوع شخصیت و هزینه‌ها متفاوت است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به سفرهای هیچهایکی و اقامت در هاستل‌های ارزان قیمت هستند. دسته‌ای دیگر اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی را ترجیح می‌دهند و دسته سوم که عموما محل اقامت‌شان را پیش از سفر انتخاب می‌کنند، طرفدار هتل‌ها هستند.

در ادامه برای آشنایی با هتل های رشت ، شرایط و امکانات آن‌ها، با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید:

هتل شبستان؛ انتخابی به یادماندنی

هتل شبستان رشت، هتلی ۴ ستاره با موقعیتی عالی در این شهر است. این هتل مساحتی در حدودی ۱۵۰۰ متر مربع دارد و در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده‌است. محیط هتل آرام است و اتاق‌ها از نظر بهداشت و پاکیزگی عالی هستند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به جکوزی هستند و در برخی اتاق‌ها نیز وسایل ورزشی قرار دارد. منظره هتل شبستان در میان هتل های رشت زبانزد است و پنجره اتاق‌ها به چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا از شهر باز می‌شود.

در این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی سرو می‌شود و کافی‌شاپ نیز در طبقه همکف قرار دارد. اینترنت پرسرعت نیز یکی دیگر نکات مثبت این هتل است. پرسنل هتل شبستان رشت، کادری مجرب و آموزش‌دیده‌اند که با برخوردی مناسب و محترمانه به استقبال‌تان می‌آیند.

نکته مهم درباره این هتل قرارگیری در مکان مناسب و نزدیک به مکان‌های دیدنی از جمله موزه رشت ، عمارت کلاه‌فرنگی ، آرامگاه میرزا کوچک‌خان جنگلی و … است. اگر مسافر رشت بودید، حتما برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب کنید.

آدرس هتل ۴ ستاره شبستان را در دفترچه سفرتان یاددداشت کنید و به همراه داشته‌باشید: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت‌الهدی.

هتل پردیس؛ هتلی که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد

هتل پردیس رشت، هتلی با قدمت زیاد است که به دلیل امکانات خوب و خدمات عالی در میان گردشگران این شهر محبوب است. هتل پردیس از آن دسته هتل های رشت است که می‌تواند مسافران را راضی نگاه دارد و آن‌ها را از انتخابشان خرسند کند. این هتل ۳ ستاره، با ۵۰ باب اتاق در بهترین منطقه رشت قرار دارد و به بسیاری از مکان‌های دیدنی این شهر دسترسی دارد.

رستوران هتل پردیس با انواع غذاهای ایرانی‌اش معروف است و کافه تریای این هتل، محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. اگر برای اقامت در رشت به دنبال هتلی آرام، با امکانات کامل و دسترسی عالی هستید، هتل پردیس رشت انتخاب رضایت‌بخشی برایتان خواهد بود.

برای رسیدن به هتل پردیس باید به رشت، بلوار امام خمینی (ره)، نبش بلوار آزادی بروید.

برای آشنایی بیشتر با دیدنی های رشت کلیک کنید.