با شروع فصل گرم تابستان، موج سفرهای تابستانی به ییلاق‌ها هم آغاز می‌شود. شاید بتوان گفت استان گیلان سرآمد بسیاری از زیبایی‌های ایران است. از طبیعت سرسبز و روح‌بخشش گرفته، تا ییلاق‌های بی‌نظیر و خوش آب‌و‌هوایش. تور سی دشت در استان گیلان همان بهشت گمشده‌ای را پیش چشمانتان نمایان می‌کند که به دنبالش می‌گردید.

ییلاق سی دشت و طبیعت بکر و دست‌نخورده‌اش می‌تواند در تابستان نسیم خنکی را میان موهایتان به پرواز درآورد و در پاییز با رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی درختانش، چشم‌هایتان را خیره کند.

فکرش را بکنید! یک تور ارزان قیمت یک روزه یا دو روزه به گوشه‌ای از بهشت گمشده ایران! جایی که ریه‌هایتان از هوای تازه پر می‌شود و قدم به قدم سبزی و طراوت و زیبایی را می‌بینید.

وقتی بر فراز کوه درفک در سی دشت قرار می‌گیرید، تمام آنچه می‌بینید زیبایی است و رنگ.

گشتی کوتاه در سی دشت گیلان

اگر به استان گیلان بروید، می‌توانید در فاصله‌ای کوتاه به رودبار برسید و ۳۰ کیلومتر مانده به شهر رستم‌آباد، سی دشت را ببینید.

تور سی دشت فرصت یک تور یکروزه و هیجان‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند و از همه مهم‌تر، جزو مکان‌هایی است در هر فصلی زیبایی خاص و خیره‌کننده‌ای دارد.

اگر تور سی‌ دشت را در فصل بهار و خصوصا خرداد ماه انتخاب می‌کنید، علاوه‌بر لذت بردن از طبیعت زیبا و دشت‌های پر از گل آن، شانس رسیدن به جشنواره بزرگ توت‌فرنگی در سی دشت را دارید. منطقه سی دشت به دلیل پرورش توت فرنگی ارگانیک، زبانزد است و با یک بار امتحان کردن طعم آن، هرگز آن را از یاد نخواهید برد.

اگر طرفدار فندق تازه، گردو و یا آلوچه هستید، تور سی دشت می‌تواند شما را به مقصودتان برساند. مطمئن باشید اگر یک بار به این مکان خاص و زیبای ییلاقی بروید، همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

بهترین زمان سفر به سی دشت، عروس گیلان

تور سی دشت را می‌توانید در هر فصلی از سال انتخاب کنید. این منطقه در فصل بهار سرتاسر پوشیده از سبزه‌ها و گل‌های بهاری است که منظره‌ای بی‌نظیر پیش چشمتان قرار می‌دهد. در فصل تابستان می‌توانید با تورهای ارزان قیمت و یک روزه یا دو روزه به سی دشت سفر کنید و از هوای خنکش لذت ببرید. فصل پاییز یکی از بهترین زمان‌ها برای تورگردی و رفتن به سی دشت است. اگر یک دوربین عکاسی هم به همراه داشته‌باشید می توانید تمام زیبایی و رنگ‌های گرم پاییزی را برای همیشه ثبت کنید.

در فصل زمستان، سی دشت پوشیده از برف است. زیبایی منحصر به فرد سی دشت در زمستان پر برف، آن را به عروس گیلان تبدیل می‌کند.

برای تور سی دشت چه چیزهایی ببریم؟

برای یک سفر ایمن، خصوصا در فصل زمستان، تجهیزات و لباس مناسب مانند انواع لباس‌های گرم، کلاه و دستکش، کفش مناسب زمستانی و… به همراه داشته‌باشید.

فراموش نکنید در سفر به طبیعت، حتما با گروه و تور خودتان همراه باشید و از آن‌ها جدا نشوید.

وسایلتان را خصوصا در تورهای طبیعت‌گردی سبک و کم حجم انتخاب کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری حرکت کنید.

اگر می‌خواهید غرق در طبیعت بکر سی دشت شوید و از زیبایی منحصر به فردش لذت ببرید، تور سی دشت را هر چه سریعتر خریداری کنید و همراه عزیزانتان به این منطقه بی‌نظیر سفر کنید.

حتما کیسه زباله همراه داشته باشید و از این طبیعت بکر محافظت کنید.

بهترین مسیر برای رسیدن به سی دشت کجاست؟

سی دشت فاصله زیادی با تهران ندارد و بهترین مسیر از تهران اتوبان قزوین_رشت است.

با سفرزون همراه باشید